جوسازی رسانه های خارجی برای طارمی، پیشنهادهای غیرواقعی برای ستاره ریوآوه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رسانه های خارجی تصمیم گرفته اند تا برای مهدی طارمی جوسازی نمایند و اخباری در مورد علاقه باشگاه های مطرح برای خرید او مطرح می نمایند که واقعیت ندارد.

جوسازی رسانه های خارجی برای طارمی، پیشنهادهای غیرواقعی برای ستاره ریوآوه

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، پس از آنکه مانورهای بسیاری از خبرنگارنماها و رسانه های زرد در اروپا درباره علاقه مندی باشگاه های بزرگی چون آرسنال، اتلتیکو مادرید، ناپولی و میلان برای جذب سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ داده شد و نهایتاً مالک باشگاه زنیت هرگونه پیشنهادی در مورد جذب آزمون را رد و بیان کرد این بازیکن فصل آینده در این باشگاه می ماند و فروشی نیست، حالا در مورد مهدی طارمی نیز اخبار غیرواقعی پخش می گردد.

طارمی که در تیم ریوآوه پرتغال پیروز شده 11 گل به ثمر برساند و با دریافت هشت پنالتی و دادن پنج پاس گل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده، با پروپاگاندای خبری روبرو شده است. این بار هم بحث علاقه باشگاه های نسبتاً بزرگی برای جذب طارمی به میان آمده است. پیش از این در مورد پیشنهادهای باشگاه های بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون به طارمی اخباری منتشر شده بود که این موضوع از سوی مالک و سرمربی تیم ریوآوه مورد تأیید نهاده شد اما اخیراً اخباری در مورد علاقه باشگاه هایی چون اتلتیکو مادرید برای جذب لژیونر ایرانی ریوآوه مطرح شده است.

همچنین در مورد علاقه چند باشگاه ایتالیایی نیز اخباری منتشر شده ولی هیچ کدام از این اخبار حقیقت ندارد. نه باشگاهی از لالیگای اسپانیا و نه باشگاهی از سری A ایتالیا پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی مطرح نکرده اند. جالب است که برای بازی با افکار عمومی عنوان شده دیگو سیمونه سرمربی اتلتیکو مادرید مشغول تماشای بازی های طارمی است تا در مورد نهایی شدن پیشنهاد این باشگاه به ریوآوه تصمیم گیری گردد، در شرایطی که چنین موضوعی حقیقت ندارد و در اخبار سایت باشگاه اتلتیکو مادرید خبری مبنی بر تمایل این باشگاه برای جذب مهاجم ایرانی ریوآوه مطرح نشده است. مسئولان این باشگاه هیچ صحبتی هم با رسانه ها نداشته اند تا چنین موضوعی را مورد تأیید قرار دهند.

بازیکنانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون که فصل پیروزی را در تیم های ریوآوه و زنیت پشت سر گذاشته اند باید مراقب پروپاگاندای خبری باشند و توجهی به اخبار زرد نداشته باشند. البته که این دو بازیکن تجربه کافی در عرصه بین المللی را به واسطه حضور در فوتبال اروپا دارند و فریب جوسازی رسانه های زرد را نخواهند خورد اما در بعضی مواقع مطالبی منتشر می گردد که به واقعیت بسیار نزدیک است.

حرف و حدیث های مطرح شده برای جذب ستاره های ایران تنها برآورد خبرنگاران رسانه های خارجی است و با واقعیت منافات دارد چرا که سایت رسمی هیچ یک از باشگاه هایی که به عنوان متقاضی این بازیکنان مطرح شده اند تا الان اشاره ای به ارائه پیشنهاد برای چنین بازیکنانی نکرده اند و مسئولان و مربیان این باشگاه ها نیز مذاکره یا علاقه شان برای جذب مهدی طارمی و سردار آزمون را تأیید نکرده اند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1209

به "جوسازی رسانه های خارجی برای طارمی، پیشنهادهای غیرواقعی برای ستاره ریوآوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوسازی رسانه های خارجی برای طارمی، پیشنهادهای غیرواقعی برای ستاره ریوآوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید