آی بی ام فناوری نسل پنجم را به کارخانه های سنگاپور می برد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، استفاده از فناوری نسل پنجم در کارخانه ها و مراکز صنعتی سنگاپور استفاده از فناوری هوش مصنوعی را در آنها تسهیل خواهد نمود.

آی بی ام فناوری نسل پنجم را به کارخانه های سنگاپور می برد

از جمله فناوری هایی که استفاده از آنها در مراکز صنعتی سنگاپور با استفاده از استاندارد نسل پنجم تسهیل می گردد، می توان به خدمات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اشاره نمود. از این طریق تجزیه و تحلیل ویدئویی و سه بعدی محصولات و نیز ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی نیز تسهیل می گردد.

در قالب این همکاری، شرکت مخابراتی سنگاپوری ام 1 و سامسونگ برای راه اندازی سیستم هایی که استفاده از فناوری نسل پنجم را به صورت عملیاتی ممکن نمایند، وارد عمل خواهند شد. دستگاه ها و ابزار یادشده با فناوری های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا سازگار خواهند بود.

مقامات سنگاپوری قصد دارند دستاوردهای این ابتکار عمل تازه را در اختیار صنایع و کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز قرار دهند و مشارکت آنها را در این اکوسیستم نوظهور نسل پنجم تسریع نمایند.

اجرای این طرح قبل از خاتمه سه ماهه دوم امسال میلادی شروع می گردد و انتظار می رود فرایندهای کاری مبتنی بر استاندارد نسل پنجم باعث افزایش کیفیت کالاهای فراوریی، کاهش هزینه های طراحی و فراوری کالا و صرفه جویی در زمان مورد احتیاج برای این کار شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1147

به "آی بی ام فناوری نسل پنجم را به کارخانه های سنگاپور می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی بی ام فناوری نسل پنجم را به کارخانه های سنگاپور می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید