اختصاص 200 میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/ایلام رئیس بنیاد مسکن گفت: برای ساخت هر واحد 200 میلیون تومان وام کم بهره و 50 میلیون تومان بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

اختصاص 200 میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی

دکتر نیکزاد در ملاقات با استاندار ایلام، با بیان اینکه بخاطر آنالیز شرایط طرح اقدام ملی مسکن به استان سفر کرده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خود را موظف می داند که در راستای محرومیت زدایی اقداماتی را به انجام برساند.

وی گفت: چگونگی ساخت مدرسه در یکی از روستای هلیلان، آنالیز تکمیل جاده روستایی و بعلاوه آنالیز فرایند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن از ضرورتهای این سفر بود.

نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن روستایی توضیح داد: برای ساخت هر واحد 200 میلیون تومان وام کم بهره و 50 میلیون تومان بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

وی گفت: انجام کلیه زیرساخت های خدماتی به عهده دولت است و مردم تنها حق انشعابات را پرداخت می نمایند.

دکتر حسن بهرام نیا، استاندار ایلام نیز در این ملاقات اظهار کرد: در جغرافیای ایلام در مقایسه با دیگر استانها، بواسطه نبود زیرساخت ها، جنگ تحمیلی و عواملی دیگر ، محرومیت بیشتری وجود دارد که هم اکنون دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان پایلوت محرومیت زدایی هستند که می طلبد در این حوزه به ایلام توجه ویژه ای گردد.

وی برنامه ریاست محترم جمهوری برای ساخت مسکن محرومین را یک کار ارزشمند دانست و گفت: باید کوشش کرد زیرساخت های استان توسعه یابد و با تقویت نهضت ملی مسکن اقشار مختلف روستایی و شهری خانه دار شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت توجه خاص و ویژه ای به منطقه ها محروم و روستایی دارد، ابراز داشت: تحرک و پویایی چشمگیری برای برطرف محرومیت از روستاهای استان در حال شکل گیری است، بنیاد مسکن در بهسازی نقاط روستایی، تکمیل طرح هادی و ایجاد مسکن روستایی جهادی عمل کرده، امیدوارم این کوشش ها در نهضت ملی مسکن نیز تداوم یابد.

وی با اشاره به مصوبات شورای تامین مسکن تاکید نمود: یکی از دغدغه های ما تامین مسکن محرومان است که در چهارچوب ضوابط و مقررات و با تاکید بر روانکاری در امور در حال اجراست.

بهرام نیا با تاکید بر رعایت الزامات فنی و مهندسی در اجرای پروژه ها خواهان زیبا سازی کالبدی در محیط شهری و روستایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2180

به "اختصاص 200 میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 200 میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید