اعلام آمادگی سنگاپور برای یاری به پاکستان در طرح ساخت 5 میلیون مسکن

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سفیر سنگاپور در پاکستان از اعلام آمادگی کشورش برای مشارکت در ساخت 5 میلیون مسکن ویژه نیازمندان اطلاع داد.

اعلام آمادگی سنگاپور برای یاری به پاکستان در طرح ساخت 5 میلیون مسکن

همراه ما باشید تا باتور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، شمشیر زمان سفیر سنگاپور در پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای مشارکت در پروژه ساخت مسکن نیازمندان گفت: سنگاپور تجربه خوبی در این زمینه دارد.

وی توضیح داد: از زمان روی کار آمدن عمران خان شرایط در پاکستان بهتر شده است و اینک اسلام آباد به عنوان یک مرکز تجاری وظیفه تکمیل زیرساخت های خود از جمله بندرگاه ها را دارد.

شمشیر زمان اضافه نمود: مردم سنگاپور تجربه بسیار خوبی در زمینه ساخت و ساز دارند و یاری آنها می تواند ساخت 5 میلیون مسکن ویژه نیازمندان را تسهیل کند.

این دیپلمات سنگاپوری گفت: پاکستان به عنوان کشوری که ششمین جمعیت بزرگ دنیا را دارد ظرفیت های مالی بسیاری دارد که می تواند از آنها استفاده بهینه کند.

وی اضافه نمود: سنگاپور تمایل به ایجاد منطقه آزاد تجاری در پاکستان دارد و اگر دولتمردان اسلام آباد با این طرح موافق باشند کار به سرعت پیش خواهد رفت.

شمشیر زمان گفت: پاکستان دومین اقتصاد بزرگ منطقه جنوب آسیا است و سنگاپور اهمیت زیادی برای روابط خود با اسلام آباد قائل است.

لازم به ذکر است در حال حاضر حجم تجارت میان دو کشور حدود یک میلیارد و 500 میلیون دلار است که بیشترین میزان آن محصولات کشاورزی است.

عمران خان پیش از رسیدن به قدرت بارها از سنگاپور به عنوان یک الگوی خوبی مالی برای پاکستان نام برده بود.

یکی از طرح های دولت پاکستان برای برطرف محرومیت در این کشور ساخت 5 میلیون مسکن ویژه نیازمندان بوده که به احداث چند شهر جدید در پاکستان منجر خواهد شد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 386

به "اعلام آمادگی سنگاپور برای یاری به پاکستان در طرح ساخت 5 میلیون مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی سنگاپور برای یاری به پاکستان در طرح ساخت 5 میلیون مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید