انفجار نزدیک فرودگاه بغداد، آمریکا اعضای الحشد الشعبی را ترور کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بعضی منابع خبری بامداد آدینه مدعی وقوع انفجار در فرودگاه بین المللی بغداد شده اند.

انفجار نزدیک فرودگاه بغداد، آمریکا اعضای الحشد الشعبی را ترور کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های عراق بامداد آدینه از وقوع انفجاری مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.

گزارش های اولیه درباره این حادثه مبهم بود و حکایت از آن داشت که دست کم چهار راکت به نزدیکی این فرودگاه اصابت نموده است. همزمان گزارش شد بالگردهای آمریکا در حال پرواز بر فراز فرودگاه هستند.

لحظاتی بعد الحدث گزارش داد سه راکت به اطراف فرودگاه بین المللی بغداد اصابت نموده است.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داد انفجار در مجاورت فرودگاه شهید محمد علاء واقع در غرب بغداد به وقوع پیوسته است.

الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داده انفجارها ناشی از سقوط سه موشک در محوطه پشتی فرودگاه بغداد بوده اند و تلفاتی به جا نگذاشته اند.

گزارش های متفاوت درباره محل اصابت راکت ها

گزارش ها درباره محل اصابت راکت ها متفاوت بوده است. شبکه الجزیره ابتدا محل اصابت راکت ها را محوطه پشتی فرودگاه بغداد ذکر کرد و دقایقی بعد به نقل از منابع امنیتی، محل انفجار را نزدیکی مرکز مشترک نیروهای ضد تروریستی عراق و نیروهای آمریکایی در جنوب فرودگاه بغداد ذکر کرد.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داد انفجار در مجاورت پایگاه هوایی شهید محمد علاء واقع در غرب بغداد رخ داده. بعضی گزارش ها هم مدعی شده اند محل انفجار، نزدیکی خروجی مسافران فرودگاه بغداد بوده است.

تلفات انفجار

با آنکه در گزارش های اولیه ادعا می شد حمله راکتی به نزدیکی فرودگاه بغداد تلفاتی نداشته گزارش های بعضی رسانه ها از زخمی شدن چندین نفر خبر می دهند. الحدث به نقل از خبرنگارش مدعی شده 12 سرباز عراقی در این حمله مجروح شده اند.

شهادت یکی از اعضای حشد الشعبی

رسانه ها گزارش دادند جنگنده های ناشناس دو خودرو را در محوطه اطراف فرودگاه بغداد هدف قرار دادند.

هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید ننموده است و هنوز معین نیست این خبر در صورت صحت چه ارتباطی با گزارش ها درباره اصابت راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد دارد.

دقایقی بعد گزارش شد محمدرضا الجبری، مسئول بخش روابط عمومی سازمان حشد الشعبی در حملات امشب در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 797

به "انفجار نزدیک فرودگاه بغداد، آمریکا اعضای الحشد الشعبی را ترور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار نزدیک فرودگاه بغداد، آمریکا اعضای الحشد الشعبی را ترور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید