اپل به دنبال افتتاح فروشگاه های فیزیکی بیشتر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران- اپل با وجود این که فروشگاه ها با شتاب دریافت رشد خرید آنلاین در دوران پاندمی همچنان دست و پنجه نرم می نمایند، فروشگاه های بیشتری را در سطح جهانی اضافه خواهد نمود.

اپل به دنبال افتتاح فروشگاه های فیزیکی بیشتر

به گزارش خبرنگاران، روزنامه فونکه میدین گروپ به نقل از دی یِردری اوبرایان، نایب رییس ارشد بخش خرده فروشی و مردم اپل نوشت: این شرکت در سطح جهانی حدود 500 فروشگاه را اداره می نماید که شامل 100 فروشگاه در اروپاست. فروشگاه های فیزیکی به مردم فرصت می دهند فناوری جدید را تجربه نمایند، سوال بپرسند و در ورکشاپ محصولات اپل شرکت نمایند. در سایت آنلاین مردم می توانند اطلاعات زیادی درباره محصولات به دست بیاورند اما در فروشگاه می توانند آنها را لمس نموده و از نزدیک ببینند. اپل میخواهد فروشگاه های بیشتری را راه اندازی کند.

پاندمی ویروس کرونا فشار بر بسیاری از شرکتهای خرده فروشی را تشدید نموده است. این شرکتها از یک سو برای مدیریت فروشگاه های پرهزینه و از سوی دیگر تغییر جهت به سمت فروش آنلاین دست و پنجه نرم می نمایند. شماری از شرکتهای عظیم به زانو درآمده یا به کاهش شمار فروشگاه هایشان اقدام نموده اند. گروه انگلیسی آرکادیا که مالک فروشگاه های زنجیره ای فشن تاپ شاپ است در نوامبر دچار فروپاشی شد در حالی که رقیبش جان لوئیس پارتنرشیپ شماری از شعبه هایش را تعطیل کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل سال جاری اعلام نموده که حدود یک میلیارد یورو (1.2 میلیارد دلار) در مونیخ برای ساخت مرکزی برای طراحی تراشه رایانه سرمایه گذاری خواهد نمود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1780

به "اپل به دنبال افتتاح فروشگاه های فیزیکی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به دنبال افتتاح فروشگاه های فیزیکی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید