اکبری: سایپا به جمع مدعیان اضافه خواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مطمئن باشید سایپا در هفته های آتی به جمع مدعیان لیگ اضافه می گردد.

اکبری: سایپا به جمع مدعیان اضافه خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم که در لحظات سخت کم نیاوردند و جنگیدند تا نتیجه به سود ما تمام شد. به بازیکنان تیم تبریز هم به خاطر تلاشی که کردند تبریک می گویم.

اکبری ادامه داد: ما در بسیاری از لحاظ بازی از تیم حریف پیش بودیم و اگر از توپ های برگشتی به نحو بهتری استفاده می کردیم، نتیجه بازی خیلی راحت تر به نفع ما رقم می خورد. ما در دفاع روی توپ دو برابر بهتر از حریف بودیم و در حمله و دریافت نیز عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: ما هفته قبل بازی سختی را در مشهد برگزار کردیم و امروز نیز نبود حمزه زرینی برای ما سخت بود چون بازیکن تاثیرگذاری در تیم ماست.

وی در مورد عملکرد داوران توضیح داد: در هر بازی دو ناظر حضور دارند که می توانند خیلی بهتر از من در مورد قضاوت داور صحبت نمایند. خیلی از اعتراضات داوری در ست پنجم وارد نبود.

اکبری در انتها گفت: در بعضی مواقع وقتی ضرری به تیم ما وارد می گردد بهتر است که ساکت باشیم و از مصاحبه کردن خودداری کنیم. دلیل مصاحبه نکردن من در برخی مواقع این است. مطمئن باشید سایپا در هفته های آتی به جمع مدعیان لیگ اضافه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 147

به "اکبری: سایپا به جمع مدعیان اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: سایپا به جمع مدعیان اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید