مباشری: به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم، برای بازی با ایتالیا کری خاصی وجود دارد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: در مسابقات جام بزرگ قهرمانان به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم.

مباشری: به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم، برای بازی با ایتالیا کری خاصی وجود دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال فردا (سه شنبه) در اولین مسابقه خود در جام بزرگ قهرمانان به مصاف برزیل می رود. علی مباشری، بازیکن تیم ملی ایران در خصوص این مسابقات به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تمام بازیکنان تیم ملی کوشش زیادی برای آماده بودن در مسابقات جام بزرگ قهرمانان نموده اند و با انگیزه زیادی در ژاپن حضور یافته اند.

مباشری ادامه داد: تمام بازی های تیم ملی برای ما مهم است چون با هدف و برنامه در تورنمنت های مختلف شرکت می کنیم. علاوه بر این همه ما به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم.

دریافت کننده تیم ملی در خصوص حریفان ایران گفت: تیم ایتالیا که یک بار هم در خاک خودش به ما باخته با انگیزه و تدارک بیشتری برای رویارویی با ایران به ژاپن آمده و به اصطلاح کری خاصی برای این بازی وجود دارد.

بازیکن تیم میزان مشهد در خصوص وقفه لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی گفت: در تیم میزان ناهماهنگی هایی وجود داشت که با آغاز لیگ و قرار دریافت بازیکنان در شرایط مسابقه در حال رفع شدن بود اما تعطیلی لیگ و حضور من و رحمان داودی در تیم ملی باعث وقفه در تمرینات و هماهنگی تیم می گردد. امیدوارم با به تاخیر افتادن بازی های هفته پنجم، فرصتی برای تمرین با تیم میزان و هماهنگ شدن بیشتر پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 323

به "مباشری: به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم، برای بازی با ایتالیا کری خاصی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مباشری: به دنبال شاد کردن مردم ایران هستیم، برای بازی با ایتالیا کری خاصی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید