با شایستگی ایتالیا را شکست دادیم، زور چین به ما نمی رسد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران امروز پیروز شد در دیدار افتتاحیه لیگ ملت های والیبال با نتیجه3 بر یک ایتالیا را شکست دهد.

با شایستگی ایتالیا را شکست دادیم، زور چین به ما نمی رسد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگاران، درباره پیروزی ملی پوشان مقابل ایتالیا گفت: بازی بسیار عالی بود و نسبت به سال های گذشته پیروز شدیم بازی نخست لیگ ملت ها را با پیروزی آغاز کنیم. ست نخست آغاز بدی داشتیم اما در ادامه بازیکنان به خودشان آمدند و با تسلط بر بازی پیروز شدند. در واقع ما امروز شاهد یک کار تیمی و گروهی بودیم. هم مربی کار خود را به خوبی انجام داد هم بازیکنان.

کارشناس والیبال اضافه نمود: برابر تیمی پیروز شدیم که رده سوم جهان را در اختیار دارد. بازی خوبی مقابل ایتالیایی ها انجام دادیم و توانستیم با سنت شکنی قدم اول در لیگ ملت ها را محکم برداریم. عملکرد بازیکنان عالی بود به خصوص فیاضی که توانست نمایش خوبی داشته باشد. در این بازی کم خطا بودیم و توانستیم بازی خارج از خانه را برنده شویم. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

وی اعلام کرد: باید تیم های چین و آلمان را هم جدی بگیریم. ما توانایی و قابلیت بالایی داریم، تنور والیبال داغ است و می توان به جوانان فرصت داد. ایران در رده باشگاهی و تیم های ملی در عرصه ورزش تیمی نشان داده خیلی عملکرد خوبی ندارد اما والیبال پیروز شده در مقابل تیم های تراز اول جهان پیروز گردد.

کارخانه درباره عملکرد ضعیف معنوی نژاد گفت: معنوی نژاد کمی دیرتر به تمرینات تیم ملی اضافه شد اما او یکی از بازیکنان شایسته تیم ملی است. به هر حال بازیکن ممکن است یک روز دچار افت و خیز گردد. مهم این است بازیکنان خوبی داریم. در واقع امروز با لیاقت و شایستگی توانستیم تیم ایتالیا را شکست دهیم و یک کار بزرگ را انجام دادیم.

مصطفی کارخانه درباره بازی فردا ملی پوشان مقابل تیم چین گفت: درست است تیم چین میزبان مسابقات در هفته نخست است اما این تیم زورش به ایران نخواهد رسید.اختلاف بازیکنان در پست های مختلف با این تیم بسیار زیاد است. اگر تیم ایران خوب مدیریت گردد و بازیکنان و مربیان نقش خود را هر یک به خوبی انجام دهند سال جاری می توانیم در جمع شش تیم برتر قرار گیریم در کل ایران امروز از هر نظر عالی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 258

به "با شایستگی ایتالیا را شکست دادیم، زور چین به ما نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شایستگی ایتالیا را شکست دادیم، زور چین به ما نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید