ایتالیا مسافر یورو شد؛ اسپانیا در لحظات آخر مساوی کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ایتالیا با فزونی مقابل یونان مسافر یورو شد و اسپانیا در دقایق پایانی برد را مقابل نروژ با تساوی عوض کرد.

ایتالیا مسافر یورو شد؛ اسپانیا در لحظات آخر مساوی کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب دیدار مقدماتی یورو 2020 از ساعت 22 و 15 دقیقه ، 4 بازی به طور همزمان شروع شد که در مهمترین آنها تیم ملی ایتالیا میزبان یونان بود و اسپانیا به مصاف نروژ رفت.

شاگردان مانچینی که در این بازی از لباس های قدیمی (رنسانس) خود با رنگ سبز در این جدال حاضر شدند مقابل یونان در استادیوم المپیکو به فزونی 2 بر صفر رسیدند. ایتالیا با این فزونی 21 امتیازی شد و صعود خود را به یورو قطعی کرد.

در دیگر مسابقه نیز اسپانیا میهمان نروژ بود و در یک دیداری که تا لحظات آخر برنده بازی بود ولی در دقیقه 4+90 کپا پنالتی به نروژ داد تا این جدال با تساوی یک بر یک به سرانجام برسد و صعود اسپانیا به تعویق بیافتد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

گروه F

نروژ یک - اسپانیا یک

تک گل ماتادورها را سائول نیگوئز در دقیقه 47 به ثمر رساند. گل نروژی ها را جاشوا کینگ از روی نقطه پنالتی در دقیقه 4+90 وارد دروازه کپا کرد.

مالت صفر - سوئد 4

در این بازی برای سوئد دنیلسون 11 ، لارسون (پنالتی) 58 و 71 ، آگیوس (گل به خودی) گل به ثمر رساندند.

در این گروه اسپانیا با 19 امتیاز در صدر است و صعودش به تعویق افتاد. سوئد با 14 امتیاز در مکان دوم، رومانی با 13 امتیاز سوم، نروژ با 10 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است. مالت با 3 امتیاز و جزایر فارو با صفر امتیاز در مکان های پنجم و ششم قرار دارند.

گروه J

ایتالیا 2 - یونان صفر

برای آتزوری جورجینیو (پنالتی) 63 و برنادسکی 78 گلزنی کردند.

لیختن اشتاین یک - ارمنستان یک

برای میزبان فریک 72 و برای ارمنی ها بارسقیان 19 گلزنی کردند.

در این گروه ایتالیا با 21 امتیاز صدرنشین است و صعود کرد. فنلاند با 12 امتیاز در مقام دوم، ارمنستان با 10 امتیاز سوم و بوسنی نیز با 10 امتیاز چهارم واقع شده است. یونان با 5 امتیاز و لیختن اشتاین با یک امتیاز در رده های پنجم و ششم ایستاده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 471

به "ایتالیا مسافر یورو شد؛ اسپانیا در لحظات آخر مساوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا مسافر یورو شد؛ اسپانیا در لحظات آخر مساوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید