بازی عظیم هفته را پیروز شدیم، باید ترمز سیرجان را می کشیدیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران امروز پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم صدرنشین سیرجان را شکست دهد.

بازی عظیم هفته را پیروز شدیم، باید ترمز سیرجان را می کشیدیم

مصطفی کارخانه پس از پیروزی تیمش مقابل سیرجان گفت: خوشحالم که توانستیم بازی عظیم هفته را پیروز شدیم. به این برد احتیاج داشتیم. تیم ما تیم شایسته ای است. هر چه جلوتر می رویم عملکرد فنی تیم بهتر می گردد.

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه کرد: سیرجان یکی از منسجم ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر والیبال است. تندروان و همکارانش تیم خوبی دارند. نقاط قوت و ضعف همدیگر را می دانستیم. باید برای پیروزی صبوری می کردیم و تلاشمان را مضاعف می کردیم.

وی ادامه داد: سطح فنی مسابقه بالا بود. تیم سیرجان تیم جوان و پرانرژی است. باید ترمز این تیم را می کشیدم. با هدف و برنامه ریزی وارد زمین شدیم. هر آن چیزی که از بازیکنان انتظار داشتیم در زمین اجرا کردند. در روزی که به برد احتیاج داشتیم بازیکنان با یکدیگر متحد شدند.

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه کرد: حتی غیبت موسوی و جدایی او از تیم که یکی از بازیکنان عظیم است به چشم نیامد و سایر بازیکنان جور او را کشیدند و نشان دادند دیگر فرد مهم نیست و امروز با کار تیمی پیروز شدیم. لیاقت و شایستگی برد سه امتیاز را داشتیم.

کارخانه ادامه داد: در ست نخست انسجام لازم را نداشتیم اما از ست دوم به بعد کم اشتباه و هدفمند بازی کردیم. امروز یک کار تیمی را شاهد بودیم و همه دست به دست هم دادیم تا پیروز شویم. توانایی این را داریم که تیم صدرنشین را شکست دهیم. رقابت های لیگ هنوز به اتمام نرسیده و ما دو بازی مهم دیگر مقابل شهرداری ورامین و سپاهان داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1462

به "بازی عظیم هفته را پیروز شدیم، باید ترمز سیرجان را می کشیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی عظیم هفته را پیروز شدیم، باید ترمز سیرجان را می کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید