باشگاه مشت زنی دون دیه گو!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اسطوره فوتبال آرژانتین این بار در مکزیک حاشیه ساز شده است.

باشگاه مشت زنی دون دیه گو!

به گزارش خبرنگاران ، دیه گو مارادونا با حاشیه و جنجال عجیب شده. ابرستاره ای که در تمام سال های زندگی اش بیش از آنکه برای نبوغش مورد توجه باشد، برای حواشی تمام نشدنی پیرامونش در تیررس رسانه ها قرار گرفته. همو که نبوغش در حاشیه اگر نگوییم از فوتبال بیشتر است، از آن کمتر هم نیست. دون دیه گو این روزها در مکزیک به عنوان سرمربی دورادوس فعالیت می نماید اما به جای موفقیت های جالب توجهی که در مکزیک کسب نموده، بواسطه حاشیه های ریز و درشتش هر روز تیتر یک است. او با همان سیگار برگ و چهره دژم و واکنش های اغراق آمیز در قاب دوربین ها نشسته اما این بار درگیری و مشتزنی را هم چاشنی کار نموده تا کلکسیون حاشی اش تکمیل گردد!

دورادوس تیم تحت راهنمایی دیه گو مارادونا در لیگ دسته دوی مکزیک در بازی رفت فینال این لیگ به پیروزی رسید ولی اخراج و درگیری های فیزیکی مارادونا سوژه اصلی این بازی بود. شاگردان مارادونا در بازی رفت فینال لیگ آپرتورا به مصاف اتلید سن لوئیس رفتند و با حساب 1-0 به پیروزی رسیدند. تیم مارادونا دورادوس در صورت پیروزی نهایی بر اتلید سن لوئیس قهرمان لیگ آپرتورا شده و در ماه مه در نبرد با قهرمان لیگ کلاوسورا شانس خود را برای صعود به لیگ برتر مکزیک موسوم به Liga MX خواهد آزمود.

پیش از آغاز مسابقه دورادوس، خولیو سزار چاوز بوکسور سابق و افسانه ای مکزیکی به رختکن تیم مارادونا رفت تا به او و شاگردانش روحیه بدهد. ولی هیچکس فکرش را هم نمی کرد که مارادونا از دیدار این بوکسور بزرگ برای دعوا و درگیری فیزیکی انگیزه پیدا کند. مارادونا که در اواخر بازی از طرف داور مسابقه اخراج شده بود، بر اساس ویدیوهایی که تازه منتشر شده درحالیکه در حال ترک استادیوم است به اشخاصی که هویت شان معین نیست و در کنار مسیر حرکت مارادونا ایستاده اند و اکثرا دوربین و موبایل به دست در حال فیلمبرداری هستند، حمله نموده و چندین مشت روانه آنها می نماید.

شاگردان مارادونا با گل دقیقه 73 ادسون ریورا از حریف جلو افتاده و در نهایت بازی را با همین نتیجه به انتها بردند. اما مارادونا بعد از به ثمر رسیدن گل تیمش توسط داور مسابقه و داور چهارم به دلیل رفتارهای بیش از حد تهاجمی اش در کنار زمین اخراج شد. ولی مارادونا حاضر نبود زمین بازی را ترک کند و حرکات او در کنار زمین به غوغایی بزرگ دامن زد. حتی در لحظاتی تصاویر ویدیویی نشان می داد که مارادونا قصد دارد با مشت به آلفونسو سوسا سرمربی تیم حریف حمله کند. با این حال در نهایت وقتی مارادونا زمین را ترک کرد، از سوی تماشاچی های حاضر در استادیوم به صورت ایستاده تشویق شد.

در بزرگی مارادونا و رضایت شدید مکزیکی ها از حضور او در کشورشان شکی نیست. حضور مارادونا روی نیمکت یک تیم دسته دومی در مکزیک برای طرفداران این تیم یک موهبت بزرگ به حساب می آید و طرفداران سایر تیمها هم به دلیل تصویر اسطوره ای دیه گوی بزرگ هر وقت فرصتی پیدا نمایند به تشویق او می پردازند.

اما ویدیوهایی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد دیه گو بعد از خروج از زمین چمن همچنان به دنبال درگیری بوده و گویی خشمش را به طور کامل در زمین تخلیه ننموده بوده. در ویدیوهایی اخیرا منتشر شده مارادونا درحالیکه به همراه چندین نفر در حال عبور از راهروهای استادیوم است، ناگهان به سمت کسانی که در کنار مسیر حضور دارند و به نظر می رسد در حال فیلمبرداری از او با گوشی های موبایل هستند، حمله نموده و چندین مشت به سمت آنها حواله می دهد. گویا دیدار چاوز بوکسور با مارادونا پیش از آغاز مسابقه دیه گو را تا حدی جوگیر نموده بوده که او پیش از نشان دادن مهارت های بوکس خود حاضر نبوده روزش را به انتها ببرد!

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 146

به "باشگاه مشت زنی دون دیه گو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مشت زنی دون دیه گو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید