برسد به دست لیلا حاتمی برای چهارمین بار، محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران در اصفهان، جدیدترین کتاب سعید محسنی برسد به دست لیلا حاتمی پس از اولین چاپ در اوایل تابستان، در کمتر از دو ماه و پیش از اتمام این فصل به چاپ چهارم رسید و در همین حال، نسخه الکترونیکی این اثر در سامانه ها و نرم افزارهای کتاب آنلاین همچون فیدیبو، طاقچه قابل تهیه است. ضمن اینکه نسخه صوتی رمان برسد به دست لیلا حاتمی هم با صدای اشکان عقیلی پور به زودی در رادیو گوشه قابل دسترس است.

برسد به دست لیلا حاتمی برای چهارمین بار، محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سعید محسنی، نویسنده زاده اصفهان که استقبال علاقه مندانِ رمان های ایرانی از کتاب اخیرش، برسد به دست لیلا حاتمی، آن را وارد چهارمین دوره چاپ خودش نموده است، به خبرنگار ایبنا گفت: خوشحالم که کتاب آخرم به واسطه محبت دوستان و حمایتی که از آن شده به چاپ چهارم رسیده است. همانقدر که به خوانده شدن همین کتاب یاری می نماید، امیدوارم به خوانده شدن کتاب های قبلی هم یاری کند.

وی اضافه نمود: به هرحال تجدید چاپ کتاب در این زمان نشان بر این است که توانسته است مخاطب خودش را پیدا بکند و خوشحالم که آدم های نام و نشان داری درباره کتاب حرف زده اند و نویسندگان و منتقدانی در روزنامه های معتبری لطف کردند صفحه ای را به کارنامه نوشتاری من اختصاص داده اند و این واقعا برایم ارزشمند است.

وی توضیح داد: بازخوردهایی که به اشکال مختلف گرفته ام، حاکی از نوعی رضایت است؛ با وجود لاغر بودن کتاب ولی کتاب پر ملاتی است و خوشحالم که مخاطب را درگیر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1326

به "برسد به دست لیلا حاتمی برای چهارمین بار، محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است" امتیاز دهید

2 کاربر به "برسد به دست لیلا حاتمی برای چهارمین بار، محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برسد به دست لیلا حاتمی برای چهارمین بار، محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید