برقراری پرواز مادرید- تهران برای بازگرداندن اتباع ایرانی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در اطلاعیه ای از برقراری چهارمین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از مقصد مادرید به تهران اطلاع داد.

برقراری پرواز مادرید- تهران برای بازگرداندن اتباع ایرانی

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده است: به دنبال درخواست های مکرر تعداد زیادی از هموطنان، این سفارتخانه در حال هماهنگی با هواپیمایی ایران ایر جهت برقراری پرواز فوق العاده از مبداء مادرید به مقصد تهران برای روز شنبه هفتم تیرماه 1399 (27 ژوئن 2020) است.

در این اطلاعیه از هموطنانی که متمایل به بازگشت به کشور و استفاده از این پرواز هستند، خواسته شده تقاضای خود را همراه با تصویر گذرنامه و درج شماره تلفن همراه به ایمیل سفارت به نشانی [email protected] یا شماره واتساپی 0034637272080 ارسال نمایند تا اقدامات و پیگیری های لازم در این زمینه به عمل آید.

در اطلاعیه مزبور آمده است که انجام این پرواز منوط به اطلاع دقیق از آمار متقاضیان است.

در پی شیوع ویروس کرونا و درخواست تعدادی از ایرانیان مقیم و دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در اسپانیا برای بازگشت به کشور، تا به امروز سه پرواز به مقصد تهران برقرار شده است.

بازگشت هموطنان ایرانی مقیم در اسپانیا، با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید و با هماهنگی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری و رایزنی با مقامات ذیربط اسپانیا و کسب مجوزهای لازم بوده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید پیش از این در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که برنامه پروازهای فوق العاده از اسپانیا به عنوان یک اولویت در دستورکار برنامه سفارت قرار داشته و در این ارتباط به شکل روزانه پیگیری های مستمری به صورت مکاتبه ای و تلفنی با مسئولان نهادهای ذیربط انجام شده و در حال اجرا است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1184

به "برقراری پرواز مادرید- تهران برای بازگرداندن اتباع ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز مادرید- تهران برای بازگرداندن اتباع ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید