برنامه بریتیش پترولیوم برای اخراج 10 هزار کارمند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، شرکت بریتیش پترولیوم قصد نموده که 10 هزار نفر از کارمندانش را تعدیل کند، اما نکته اینجاست که حدود 7500 نفر از آن ها به طور اجباری اخراج خواهند شد.

برنامه بریتیش پترولیوم برای اخراج 10 هزار کارمند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، شرکت بریتیش پترولیوم انگلیس میخواهد 10 هزار از کارمندانش را تعدیل کند نکته اینجاست که از این تعداد تنها 2500 نفر به صورت داوطلبانه شغل خود را ترک خواهند کرد و این شرکت عظیم نفتی 7500 نفر دیگر را به اجبار اخراج می نماید.

به گزارش رویترز، این شرکت البته در ماه ژوئن گفته بود که به عنوان بخشی از برنامه های برنالد لونی، مدیرعامل جدید این شرکت برای کاهش هزینه ها و تغییر رویکرد این غول نفتی برای رفتن به سمت انرژی های پاک تر 15 درصد از 70 هزار کارمندش را تعدیل خواهد نمود.

بیشتر کسانی که قرار است تعدیل شوند از دفاتر مربوط به فراوری نفت و گاز بریتیش پترولیوم است و هزاران مهندس زمین شناس و دانشمند این شرکت را ترک خواهند کرد.

بریتیش پترولیوم طی بیانیه ای گفته ما به تبیین کامل رویکرد خود در این زمینه ادامه خواهیم داد و امیدواریم طی ماه های آینده کارمندان از شرایط خود درباره ادامه همکاری با شرکت آگاه شوند. صنعت نفت دنیا با یکی از بدترین بحران ها در تاریخ خود روبه رو شده است چرا که شیوع ویروس کرونا تقاضا برای نفت در بازار دنیای را به شدت کاهش داده و از طرف دیگر سرمایه گذاران و فعالان محیط زیست این صنعت را برای رفتن به سمت فضایی پاک تر تحت فشار قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1377

به "برنامه بریتیش پترولیوم برای اخراج 10 هزار کارمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بریتیش پترولیوم برای اخراج 10 هزار کارمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید