برنامه ویژه خاله شادونه در عید فطر، شبکه دو وارد کلبه کوهستانی می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، برنامه خاله شادونه در کلبه کوهستانی قرار است عید فطر از شبکه دو پخش گردد؛ برنامه ای که با ساختار و عروسک های جدید، عید نوروز روی آنتن رفت.

برنامه ویژه خاله شادونه در عید فطر، شبکه دو وارد کلبه کوهستانی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، خاله شادونه در کلبه کوهستانی نام آشنایی برای مخاطبان تلویزیون است؛ خصوصاً خردسالان و بچه ها که همواره بیننده این برنامه بوده اند. ملیکا زارعی و همکارانش تا چند روز قبل از عید نوروز 1400 پخش خودشان را در شبکه دو سیما شروع کردند.

قرار است خاله شادونه دو برنامه ویژه به مناسبت عید سعید فطر در شبکه دو سیما داشته باشند. روزهای پنجشنبه و آدینه 23 و 24 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح روی آنتن خواهد رفت. سری جدید خاله شادونه در کلبه کوهستانی شخصیت های جدید عروسکی و هنرمند دارد که امید نجیب زاده به عنوان تهیه کننده حضور دارد و گروه در تلاشند تا در این روزهای کرونایی، این برنامه مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه پیش از این جزئیاتی را درباره این سری جدید به خبرنگار تسنیم گفته بود. در سری جدید خاله شادونه در کلبه کوهستانی اتفاقات و ماجراهای تازه ای برای اهالی دهکده کوهستانی بوجود می آید و مثل همواره علاوه بر جذب مخاطب، بچه ها موضوع اصلی مان است.

مهارت و آموزه های لازم را در رفتار کودک به بچه ها و خانواده هایشان یاد می دهیم؛ اما همه چیز از دریچه نمایش اتفاق می افتد. در سری جدید خاله شادونه، اهالی دیگری حضور دارند که ماجراهای جالب توجهی را برای مخاطب به تصویر می کشند. علاوه بر عروسک های خرسی(بامبولا و لامبولا) شخصیت های عروسکی دیگری هم هنرنمایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1748

به "برنامه ویژه خاله شادونه در عید فطر، شبکه دو وارد کلبه کوهستانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه خاله شادونه در عید فطر، شبکه دو وارد کلبه کوهستانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید