برگزاری نخستین همایش خودروهای سافاری در یزد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، نخستین همایش خودروهای تاریخی و سافاری به مدت دو روز در استان یزد برگزار می گردد.

برگزاری نخستین همایش خودروهای سافاری در یزد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، ولی کلمندی مدیر کلوپ ملی سافاری استان یزد با اعلام این خبر گفت: نخستین همایش خودروهای تاریخی و سافاری در استان یزد پنجشنبه و آدینه 21 و 22 آذر در محل هتل ارگ جدید یزد برگزار می گردد.

او اضافه کرد: در این همایش بیش از 40 خودروی کلاسیک و سافاری از استان یزد در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان خودروهای قدیمی قرار می گیرد.

کلمندی اظهار کرد: در این همایش علاوه بر خودروهای کلاسیک و سافاری دو خودروی قدیمی و نادر شورلت فیلت مستر مدل 48 میلادی و شورلت بلر مدل 54 میلادی نیز در معرض دید علاقه مندان و عموم خواهد بود.

مدیر کلوپ ملی سافاری استان یزد اضافه کرد: در این همایش به مالکان خودروهای برتر از لحاظ کیفیت نگهداری و اطلاع رسانی به عموم مردم با اهدای لوح تقدیر و کاپ اخلاق تقدیر می گردد.

این همایش با هدف آشنایی بیشتر مردم با تاریخچه صنعت خودرو و اطلاع از پیشرفت در خودروسازی و فرایند رو به رشد صنعت تکنولوژی برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند علاوه بر سرگرمی و تفریح به اطلاعات علمی آموزشی خود بیفزایند و از فراینده تحولات صنعت خودرو و کلکسیون آثار قدیمی آگاهی یابند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 722

به "برگزاری نخستین همایش خودروهای سافاری در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین همایش خودروهای سافاری در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید