بهترین رستوران های فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سفر به شهر پاریس، سفر به شهری که مد و عشق معروف است، بدون خوردن یک غذای فرانسوی کامل نمی‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های شهر پاریس پرداخته‌ایم.

بهترین رستوران های فرانسه

 رستوران Motor Village پاریس

این رستوران مشهور در شهر پاریس از رمانتیک‌ترین رستوران‌ها بوده که غذای کلاسیک سرو می‌کنند. رستوران Motor Village در سال 2012، 100 ساله شد و تنها رستورانی در پاریس بود که توانست Michelin star را دریافت کند. سبک طبخ غذاها در این رستوران، سنتی و قدیمی بوده که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است . اگر به دنبال یک تجربه خاص و عالی غذایی در کنار شریک خود هستید، این رستوران بهترین محل برای شما خواهد بود. از منوی متنوع این رستوران پیشنهاد می‌کنیم حتما تکه‌های گوشت قرمز نرم شده، صدف در روغن کره و سس شکلات را امتحان کنید.

 رستوران ورژوس (Verjus) پاریس

ورژوس توسط آمریکایی‌ها اداره می‌شود. این رستوران کار خود را در آپارتمانی به نام آشپزخانه مخفی (Hidden Kitchen) آغاز نمود و با غذای عالی که دارد توانست جمعیت زیادی از مردم را که برای صرف غذا در شهر پاریس به سوی خود جذب کند. حالا ورژوس از زیباترین رستوران‌های پاریس می‌باشد و در میان زوج ها محبوبیت بالایی دارد. ورژوس هم شیک و هم متفاوت بوده و اگر چه در سبک غذایی آن گوشه‌هایی از سبک غذایی انگلیسی و آمریکایی به چشم می‌خورد اما طعم غذا این رستوران بی‌نظیر است. از منوی ورژوس حتما سوپ صدف با گیلاس خامه‌ای، سیب زمنی و ماهی قزل آلا اسکاندیناویایی و پاناکوتا با عسل و هل را امتحان نمایید. برای تجربه یک غذای عالی و سفری پر جاذبه به شما توصیه می‌کنیم با تور فرانسه قیمت همراه شوید.

رستوران سپتایم (Septime) پاریس

رستوران سپتایم، یکی از بهترین جاها برای بودن در کنار شریکتان است. پرسنل این رستوران حرفه ای می‌باشند و دکوری به سبک نئو اینداستریال (قدیمی و رمانتیک) دارد. برای صرف غذا در این رستوران باید حداقل از 3 هفته پیش برنامه‌ریزی نمایید و اگر قرار است با شخص خیلی خاصی شام میل بفرمایید، سپتایم یکی از آن مکان‌هایی می‌باشد که حرف اول را می‌زند. از منوی این رستوران پیشنهاد می‌کنیم کارت بلانش (انتخاب سرآشپز) را امتحان نمایید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 872

به "بهترین رستوران های فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید