جاذبه های فرانسه که دیدنی هستند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، فرانسه یکی از زیباترین کشورها  در غرب اروپا می‌باشد و قسمت‌های شمالی و شمال شرقی کشور فرانسه دارای آب‌وهوای معتدلی هستند و گردشگران بسیاری را با تورهای اروپا به سوی خود می‌کشانند.

جاذبه های فرانسه که دیدنی هستند

کاخ ورسای در فرانسه

کاخ ورسای (Palace of Versailles) در دوره لویی چهاردم، در نزدیکی شهر پاریس ساخته شده است و بزرگترین کاخ سلطنتی جهان می‌باشد. این کاخ از چندین ساختمان زیبا، دریاچه مصنوعی، چندین آب‌نما و چند تالار که  معروف‌ترین آن تالار آینه است، تشکیل شده است. برای اطلاع از قیمت تورهای اروپا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

شهر نیس در فرانسه

شهر زیبای (nice)، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی زیبای مدیترانه در کشور فرانسه است. گردشگران برای قدم زدن، ورزش و یا تفریح به این شهر رویایی سفر می‌کنند. دانستن قیمت تور فرانسه بیشتر شما را برای سفر به کشور فرانسه جذب خواهد کرد.

قلعه Sully-sur-Loire در فرانسه

این قلعه به عنوان مکانی سلطنتی شناخته شده است و چند سالی می‌شود که مردم عادی نیز می‌توانند در آن حضور دارند و جذابیت‌های بسیار و طراحی بی‌نظیر از جاذبه‌های آن برای بازدید می‌باشد. اطلاع از قیمت تور فرانسه شما را بیشتر برای سفر به این کشور جذب خواهد کرد.

مونت سنت میشل در فرانسه

مونت سنت میشل (Mont St Michel) در قرن هشتم در جزیره‌ای در نرماندی فرانسه ساخته شد که بعدها نام آن به مونت سنت مویشل تغییر یافت. این جزیره، سرشار از جاذبه‌های گردشگری بوده و سالانه چند صد هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.  چیزی که این جزیره را خاص می‌کند، ساختمان آن می‌باشد که در بالا، صومعه قرار دارد، در پایین این مکان فروشگاه‌ها قرار دارند و بعد از آن نیز ماهی‌گیران و کشاورزان مشغول به کار می‌باشند. از این جزیره به عنوان یکی از نمادهای فرانسه یاد شده که در آن، آمیزه‌ای از هنر و تاریخ را می‌توان بازدید کرد.

شهر انسی در فرانسه

شهر انسی (Annecy)، از مناطق وسیع آلپ بوده که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر از زیباترین مناطق سفر برای گردشگران تور اروپا تابستان 99 می‌باشد.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 879

به "جاذبه های فرانسه که دیدنی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های فرانسه که دیدنی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید