جریمه سه هزار دلاری مالدیو، بانک سرمایه با بایم موتورز چین بازی می نماید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، فدراسیون والیبال مالدیو به دلیل اعزام نکردن داور به رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا سه هزار دلار جریمه شد.

جریمه سه هزار دلاری مالدیو، بانک سرمایه با بایم موتورز چین بازی می نماید

با شرایط تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علیرضا قریب داور اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: همه کشورهای شرکت نماینده در این رقابت ها، یک داور همراه تیم های خود به ویتنام اعزام کردند، اما مالدیو داور همراه نداشت و به همین دلیل فدراسیون والیبال مالدیو سه هزار دالار جریمه شد.

وی درباره قضاوت های خود در این رقابت ها گفت: از دو قضاوت خودم در جام باشگاه های آسیا به عنوان داور اول و دوم نمرات خوبی گرفته ام. در روز دوم مسابقات، من داور دوم بودم و داور اول کن سوکه از ژاپن بود که داور کاندید بین المللی است. داور اول در این مسابقه نسبت به اعتراضات بازیکنان ضعف نشان داد و زیاد هم به علائم من در خصوص دادن کارت زرد و قرمز توجه نداشت. این مساله باعث شد مسئول کمیته داوری این رقابت ها از عملکرد داور ژاپنی انتقاد کند و به او بگوید چرا از همکاری داور ایرانی استفاده نکرده است.

داور بین المللی والیبال ایران در ادامه به اجرای مقررات جدید والیبال در این رقابت ها اشاره نمود و گفت: براساس تاکید رئیس امور داوری مسابقات، بازیکنان باید بلافاصله بعد ازسوت داور اول اقدام به زدن سرویس نمایند. در واقع از زمان دریافت توپ 8 ثانیه مهلت قانونی برای زدن سرویس دارند و بازیکنان دیگر فرصت تغییر مکان در منطقه سرویس را ندارند.

تیم بانک سرمایه امروز (یکشنبه) و در مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا از ساعت 15 به وقت محلی به مصاف نماینده چین می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 778

به "جریمه سه هزار دلاری مالدیو، بانک سرمایه با بایم موتورز چین بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سه هزار دلاری مالدیو، بانک سرمایه با بایم موتورز چین بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید