جمشیدی: درگیری ذوب آهن و آذری به نفع هیچ کس نیست، وقتی برای جواب دادن نداریم!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در باشگاه ذوب آهن برای درگیری با دیگران وقت نداریم و امیدواریم همه این مسائل را رعایت کنیم تا توهینی نشود و کسی زیر سؤال نرود.

جمشیدی: درگیری ذوب آهن و آذری به نفع هیچ کس نیست، وقتی برای جواب دادن نداریم!

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شکست سه بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر, گفت: در این بازی انتظاراتی که از تیم داشتیم برآورده نشد. انتظار داشتیم تیم بعد از یک برد و یک تساوی، مقابل پرسپولیس هم یک نتیجه خوب بگیرد و با امید بیشتری برای نیم فصل آماده شویم اما نشد و حالا باید به دنبال جبران در 2 بازی آینده باشیم.

وی با تشکر از هواداران ذوب آهن که در بازی با پرسپولیس تا دقیقه 90 تیم شان را تشویق کردند, درباره اینکه علیرضا منصوریان طبق اولتیماتومی که باشگاه داده باید در هر دو بازی آینده پیروز شود تا جمع امتیازات 5 بازی آخر ذوب آهن تا نیم فصل به عدد 10 برسد, شرح داد: این شرایطی است که برای ادامه همکاری با منصوریان گذاشته و رسانه ای هم شده و باید برآورده شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا دیگر نیاز به تغییر نداشته باشیم و با همین کادر کار ادامه دهیم. امیدواریم امتیازاتی که خواسته هیئت مدیره و هواداران است کسب و در دو بازی بعدی 6 امتیاز گرفته شود.

جمشیدی درباره درگیری باشگاه ذوب آهن با سعید آذری (مدیرعامل پیشین ذوب آهن) در فضای مجازی, گفت: این شرایط به نفع هیچ کس نبوده و اصلاً فضای خوبی نیست. همه باید شئونات را رعایت کنند. اینکه یک طرف صحبتی کند و طرف دیگر جواب دهد اصلا خوب نیست. در باشگاه ذوب آهن وقت برای این کار ها نداریم و امیدواریم همه این مسائل را رعایت کنیم تا توهینی نشود و کسی زیر سؤال نرود. در شأن باشگاه ذوب آهن نیست که به این چیز ها دامن بزند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه چرا این درگیری بین باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل پیشین به وجود آمده, شرح داد: این موضوع را باید از آذری سؤال کنید, هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه کار خود را انجام می دهند و وقت پاسخگویی به چیز هایی که در فضای مجازی عنوان می شود را نداریم. در 26 رشته کار می کنیم و به دنبال بحث ورزشی خودمان هستیم. شبانه روز در حال کار کردن هستیم و باید به همه مسائل باشگاه در بخش بانوان و آقایان رسیدگی کنیم. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به این باشگاه با قدمت 50 ساله خدشه ای وارد نشود.

جمشیدی درباره توهین هواداران ذوب آهن به محمدی, مدیرعامل باشگاه ذوب آهن, گفت: هیچ اتفاقی رخ نداده و به این مباحث در فضای مجازی دامن زده می شود. شاید چند هوادار ناراحت بودند و نباید این مسئله را به کل هواداران تعمیم دهیم. محمدی یک فرد فرهنگی و فرهیخته است و در شأن ما نیست که این اتفاقات رخ دهد. این چیز ها در همه باشگاه ها و ورزشگاه ها وجود دارد. چنین چیزی را من مشاهده نکردم و نمی دانم چرا در فضای مجازی به این مسائل دامن زده می شود.

وی درباره اینکه آیا مبلغ حق رشد رضا شکاری از باشگاه روبین کازان به دست ذوب آهن رسیده است, گفت: هنوز این مبلغ به دست ما نرسیده ولی مقدمات این کار فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 708

به "جمشیدی: درگیری ذوب آهن و آذری به نفع هیچ کس نیست، وقتی برای جواب دادن نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: درگیری ذوب آهن و آذری به نفع هیچ کس نیست، وقتی برای جواب دادن نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید