حرف های جالب وریا غفوری درباره مسائل مردم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شد تا وریا غفوری به قولی که به هوادارن این تیم داده بود که آخر فصل جام را به دست می آورد عمل کرده باشد. تیم او در اهواز برنده شد تا بعد از شکست پرسپولیس در سیرجان مقابل سپاهان، اختلاف امتیاز به 9 برسد قهرمانی استقلال مسجل شود.

حرف های جالب وریا غفوری درباره مسائل مردم

به گزارش خبرنگاران، واکنش ها به قهرمانی استقلال متفاوت بود، ولی بدون شک، متفاوت ترین واکنش را وریا غفوری، کاپیتان این تیم داشت. او که پیش تر در مسائل اجتماعی با اظهارنظراتش نشان داده بود برایش چیزی فراتر از فوتبال اهمیت دارد، بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمش یکبار دیگر به رخداد های اجتماعی، شرایط معیشت و اعتراض های گاه و بیگاه مردم اشاره کرد و گفت: هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست. جایگاهی که قرار گرفته ام، باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی بلیت را تهیه می کنند و ما را تشویق می کنند، در نتیجه ما باید زبان آن ها باشیم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: زمانی که می بینم و فکر می کنم، همیشه بغض گلویم را می گیرد. واقعا ناراحت می شوم و کاری از دست آدم بر نمی آید. من نمی دانم مسئولین شرمنده نمی شوند که این موقعیت ها را می بینند؟ من می دانم که الان در اهواز خیلی درگیری ها و مسائل وجود دارد و خیلی ها اعتراض کردند. ولی امیدوارم به بهترین شکل جمع شود و مردم ما بتوانند چیزی که لایق آن هستند؛ به آن شکل زندگی کنند.

وریا در پایان صحبت هایش گفت: عمر ما کوتاه است و باید سعادتمند زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2198

به "حرف های جالب وریا غفوری درباره مسائل مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های جالب وریا غفوری درباره مسائل مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید