خبرنگاران 100 هزار مسکن ملی تا انتها دولت آماده تحویل می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تهران- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت حدود 60 تا 100 هزار واحد مسکن ملی را برای تحویل به متقاضیان تا خاتمه دولت دوازدهم آماده خواهد نمود.

خبرنگاران 100 هزار مسکن ملی تا انتها دولت آماده تحویل می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، محمد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هئت دولت درباره آخرین شرایط ساخت مسکن ملی به خبرنگاران گفت: 436 هزار متقاضی واقعی مسکن ملی که فاقد مسکن هستند شناخته شده است.

وی اضافه کرد: 504 هزار واحد مسکونی با شرایط سه گانه در سراسر کشور فعال است که پروژه هایی است که مردم به صورت فردی و گروهی زمین دریافت کردند و 30 هزار واحد هم به صورت فروش اقساطی با قرارداد زمین 99 ساله در حال ساخت است .

اسلامی با اشاره به اینکه اکنون 140 هزار نفر نزد بانکها افتتاح حساب کردند، ادامه داد: با تکمیل آورده سایر متقاضیان ساخت مسکن ملی در زمین های 99 ساله سرعت خواهد گرفت.

وی گفت: بخش بعدی مسکن ملی هم به صورت مشارکتی با دستگاه ها درحال ساخت است که حدود 70 هزار واحد می گردد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید نمود: دولت حدود 60 تا 100 هزار واحد آماده تحویل تا سرانجام دولت دوازدهم خواهد داشت .

اسلامی درباره فقدان جایگاه سفر کافی در ایام نوروز گفت: تقاضای سفر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اکنون 40 درصد تقاضا در بخش اتوبوس، 55 درصد برای سفر با قطار و برای سفر هوایی هم تقاضا تا 20 درصد کاهش داشته است.از همین رو، برنامه سیر قطار اتوبوس و هواپیما طوری تنظیم شده که مردم دچار کمبود جایگاه نشوند.

وی درباره بازسازی مناطق زلزله زده کهکیلویه و بویر احمد گفت: کمتر از 700 دستگاه منزل مسکونی باید ساخته گردد و 3 هزار واحد شهری و روستایی تعمیرات احتیاج دارد که بعد از اتمام آواربرداری شروع عملیات اجرایی ساخت را خواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1624

به "خبرنگاران 100 هزار مسکن ملی تا انتها دولت آماده تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 هزار مسکن ملی تا انتها دولت آماده تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید