خبرنگاران 55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اراک - خبرنگاران - جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 55 هزار و 41 دستگاه خودروی متخلف در این استان امسال در راستای اجرای طرح محدودیت کرونا اعمال قانون شدند.

خبرنگاران 55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند

سرهنگ یوسف سپهوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اضافه نمود: با توجه به موج چهارم کرونا در کشور و به تبع آن در استان مرکزی، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تداوم یافت و این مصوبات ستاد کرونای کشور از سوی پلیس با قوت اجرا شد و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در این مرحله از طرح های نظارتی، ماموران پلیس راه و راهور استان مرکزی، به منظور نظارت هرچه بهتر بر فرایند اجرای این طرح در شهرها و محورهای ارتباطی استان استقرار داشتند و تیم های انتظامی نیز با آنان همکاری می کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بازگرداندن بیش از چهار هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از استان از ابتدای سال جاری تا به امروز از اقدامات اجرای طرح محدودیت های کرونایی است.

سرهنگ سپهوند بیان نمود: 48 هزار و 800 دستگاه خودروی اعمال قانون شده در راستای محدودیت کرونایی این استان، جریمه 2 میلیون ریالی، 2 هزار و 390 دستگاه خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و سه هزار و 851 دستگاه خودرو نیز به جریمه 10 میلیون ریالی شدند.

وی گفت: یک هزار و 69 واحد صنفی متخلف نیز سال جاری در خصوص محدودیت های کرونایی در استان مرکزی مهر وموم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه نمود: در این مدت، از 10 هزار و 565 واحد صنفی بازدید به عمل آمده و به متصدیان هفت هزار و 86 واحد صنفی برای رعایت پروتکل های ابلاغی تذکر داده شده است.

استان مرکزی با 12 شهرستان دارای یک میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1807

به "خبرنگاران 55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 55 هزار و 41 خودرو در استان مرکزی اعمال قانون شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید