دفتر سرمایه گذاری مشترک ایران و ویتنام تاسیس گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: رئیس شورای شهر آبادان گفت: ارتباط با شورای شهر نیز نقش موثری در ایجاد فضای کسب و کار و بهبود فضای تجاری در آبادان خواهد داشت.

دفتر سرمایه گذاری مشترک ایران و ویتنام تاسیس گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از آبادان، هیئت تجاری، بازرگانی ویتنام در آخرین روز بازدید خود از آبادان و خرمشهر، امروز با اعضای شوای شهر آبادان در هتل پارسیان آبادان نشستی برگزار کرد.

حمید حنظل عیدانی رئیس شورای شهر آبادان در این جلسه با بیان این که رمز و راز موفقیت انسان ها در گرو ارتباط با هم است، اظهار کرد: اغلب مردم جهان ملت ویتنام را به عنوان مردمی سخت کوش می شناسند.

وی با اشاره به ظرفیت های مالی دو کشور اضافه نمود: در فضای کسب و کار مبنا برای هر کشور ظرفیت ها و توانمندی های آن کشور است.

رئیس شورای شهر آبادان، ویتنام را دارای توانمندی های خوبی دانست و مطرح کرد: تمایل داریم مراودات، متقابل، متناسب با همین ظرفیت ها باشد.

حنظل عیدانی با بیان این که آبادان از دیر باز محل کسب و کار و تجارت بین المللی بوده است، گفت: بعد قرار دریافت این شهر تحت پوشش منطقه آزاد اروند این فضا بیشتر و بهتر نیز شده است.

وی ضمن اشاره به صندلی شورای شهر در جامعه بیان نمود: شورای شهر منتخب مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و به همین دلیل ارتباط با شورای شهر نیز نقش موثری در ایجاد فضای کسب و کار و بهبود فضای تجاری در آبادان دارد.

رئیس شورای شهر آبادان گفت: در دو موضوع می توان همکاری را بین شورای شهر و اتاق بازرگانی ویتنام تقویت کرد که یکی استفاده از ظرفیت های تجاری و بازرگانی این کشور و دوم گسترش صادرات و واردات از ویتنام است.

وی از جمله اقدامات عملی این همکاری ها را ایجاد بازار مشترک برای عرضه محصولات و تنظیم تفاهم نامه بین شورای شهر آبادان با شورای شهر یک شهر از ویتنام به انتخاب خودشان دانست.

حنظل عیدانی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن طرح های تصویبی احتیاج به تاسیس یک دفتر سرمایه گذاری مشترک بین ایران و ویتنام است، اضافه نمود: با این اقدامات می توان تعاملات بین دو کشور را نیز بیشتر کرد.

رئیس شورای شهر آبادان توریسم درمانی و تقویت صنعت گردشگری را جزو ظرفیت های آبادان در حوزه تجارت شهری مطرح کرد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 393

به "دفتر سرمایه گذاری مشترک ایران و ویتنام تاسیس گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر سرمایه گذاری مشترک ایران و ویتنام تاسیس گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید