دو واکنش به اظهارات حاشیه ساز بهاره رهنما در شام ایرانی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در روز های گذشته ویدئوی اظهارنظر عجیب بهاره رهنما در شام ایرانی به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد انتقاد قرار گرفت.

دو واکنش به اظهارات حاشیه ساز بهاره رهنما در شام ایرانی

در بخشی از مهمانی برنامه شام ایرانی بهاره رهنما می گوید: ماشاءالله دختر های امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر این اظهارنظر که رهنما در پستی در صفحه شخصی اش نوشت آن را در حالی گفته که قرار بوده نقش یک خواهرشوهر عصبی را ایفا کند و منظورش دختر لر اولین فیلم سینمای ایران بوده است، با واکنش های متفاوتی روبه رو شد.

فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختارنامه در صفحه شخصی اش دراین باره نوشت: گروه پرشمار هنرمندان را، همچون دیگر گروه های جامعه، با رفتار یا گفته های یک یا چند نفر از آن گروه نمی توان و نباید ارزیابی کرد. با این حال من به عنوان کسی که در نگاه مردم از گروه هنرمندان به شمار می آیم، با تمام وجود از همه شیرزنان و غیورمردان لر دل جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ های چندگانه و رنگین کمانی ایران عزیز و از رشادت ها و دلیری هایشان که همواره مایه دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده اند به جان قدردان و متشکرم و بر خود می بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.

واکنش فریبرز عرب نیا البته تنها واکنش به این اظهارنظر بهاره رهنما نبود و حسین بامیری نماینده مردم لُردگان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی هم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

اصالت را نه می توان خرید و نه می توان ادا در آورد و نه می توان با بَزک و دوزک ظاهری بهش رسید، اصالت واقعی به محیط زندگی ما، و تلاش برای تغییر در جهت انسانِ بهتر شدن بستگی دارد... اینکه تن به هر کاری ندیم بی عرضگی نیست، طرز تفکر قوم لُر عشق ورزیدن است نه عشق دزدیدن.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1475

به "دو واکنش به اظهارات حاشیه ساز بهاره رهنما در شام ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو واکنش به اظهارات حاشیه ساز بهاره رهنما در شام ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید