راهنمای خرید بهترین کفپوش برای خانه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تنوع کفپوش ها در فضاهای داخلی خانه و محل کار تنوع زیادی پیدا نموده است. لمینت، سنگ، سرامیک، موکت و … از انواع آن ها هستند. ممکن است با تنوع زیاد این متریال ها برای خرید بهترین کفپوش دچار سردرگمی شوید. ما در این مقاله چند نکته را به شما یادآور می شویم تا بتوانید انتخاب بهتری برای کفپوش خانه خود داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین کفپوش برای خانه

جهت دریافت خدمات مدل الاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ویژگی های زیادی ما را برای خرید کفپوش برای تغییر معماری داخلی ساختمان ترغیب می نماید. نصب آسان، تنوع محصولات، ایجاد هماهنگی با دکوراسیون، ضد آب بودن، مقاوم بودن در برابر حرارت و سرما و … باعث شده که به کفپوش های خانه خود بیش از پیش اهمیت دهیم. کفپوش هایی از جنس سنگ و سرامیک امروزه هواداران زیادی برای بازسازی ساختمان پیدا نموده است که دلیل آن می تواند مقاومت بالای آن نسبت به حرارت، رطوبت باشد. البته نظافت این کفپوش ها هم به سادگی انجام می گردد.

خرید بهترین کفپوش خانه شما

برای خرید کفپوشی که مناسب خانه شما باشد باید به جنس، بودجه شما، هزینه نصب، رنگ و طرح آن و … دقت کنید. ممکن است تصمیمی برای تغییر دکوراسیون و تعویض وسایل خانه خود نداشته باشید؛ در این صورت باید کفپوش را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

متناسب با بودجه ای که برای کفپوش در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید. چرا که بعد از خرید باید به فکر هزینه های نصب آن هم باشید. تناسب رنگی کفپوش های با دیوارپوش ها نکته مهمی در امر دکوراسیون است. به عنوان مثال اگر برای دیوار پوش خانه از طرح های شلوغ و رنگ های تیره استفاده نموده اید بهتر است برای کفپوش طرح های ساده و رنگ های یک دست و کمرنگ تری انتخاب کنید. با این کار زیبایی دکوراسیون خانه خود را بیشتر خواهید کرد.

در گذشته از کفپوش هایی مانند موکت استفاده می شد. این کفپوش مزیت هایی داشت که باعث می شد هواداران زیادی به خود جذب کند. سیستم های گرمایشی در گذشته تفاوت زیادی با زمان حال داشت. لوله های گرمایشی متصل به موتور خانه و پکیج ها وجود نداشت، در نتیجه کف خانه معمولا در زمستان سرد می شد. به همین منظور افراد برای کفپوش خانه خود از موکت استفاده می کردند. موکت فضای خانه ها را گرم می کرد و نصب آسانی داشت. جالب است بدانید این کفپوش امروزه نیز هوادارانی دارد.

یکی از دلایل انتخاب این کفپوش، هنوز هم حس گرما و راحتی حاصل از آن برای فضای خانه است. اما مسئله ای که این کفپوش ایجاد می نماید، نظافت آن است. برای هر بار شستشو باید موکتی را که با چسب مخصوص به کف خانه چسبانده اید، از جایش جدا کنید و بعد از شستشو و خشک شدن، آن را دوباره با چسب بر روی سطح مورد نظر بچسبانید.

کفپوش و حضور حیوانات خانگی

اگر حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنید برای خرید کفپوش باید به نکاتی توجه کنید. اولین نکته مقاومت کفپوش است باید در برابر پنجه کشیدن یا رفت و آمد زیاد حیوان خانگی شما جنس مناسبی داشته باشد. جالب نیست که هزینه های زیادی پرداخت کنید و کفپوش جدید با چند بار پنجه کشیدن حیوان خانگی شما آسیب ببیند.

بعد از این موضوع باید برای نظافت کفپوش فکر چاره ای داشته باشید. اگر تجربه نگهداری از حیوانات خانگی مانند گربه و سگ را داشته باشید، حتما مشاهده نموده اید که موی بدن آن ها می ریزد. تمیز نکردن و عدم نظافت روزانه کفپوش خانه ممکن است باعث حساسیت هایی برای شما گردد. بنابراین بهتر است کفپوشی را برای خانه خود انتخاب کنید که مرحله نظافت را برای شما آسان کند.

بازی کردن و دویدن حیوان خانگی شما بر روی کفپوش ها مسئله ای ایجاد نمی نماید، اما این موضوع به شرطی صحیح است که کفپوش را با زیرسازی دقیق و با نصب محکم تری انجام گردد.

با توجه کردن به این نکات شما می تواند برای خرید بهترین کفپوش خانه خودتان اقدام کنید و با تنوع آن ها دچار سردرگمی نشوید. حتی اگر در هنگام خرید به فروشنده بگویید که از یک حیوان خانگی نگهداری می کنید، می توانید از تجارب و هدایت های او نیز بهره ببرید.

منبع: ویرا معماری
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 999

به "راهنمای خرید بهترین کفپوش برای خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین کفپوش برای خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید