ربیعی: شانس با ما یار نبود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی مس رفسنجان گفت: ما امروز روی نظم بازی کردیم و 120 دقیقه کوشش کردیم، اما نتوانستیم در ضربات پنالتی پیروز باشیم.

ربیعی: شانس با ما یار نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی پس از شکست مقابل طرفدار تهران در نشست خبری بعد از بازی گفت: به تیم طرفدار تهران بابت پیروزی تبریک عرض می کنم. ما در طول بازی مسلط و سوار بر بازی بودیم و فرصت آنچنانی در اختیار حریف ندادیم. تنها در وقت اضافه بود آن ها روی اشتباه دفاع ما صاحب موقعیت شدند.

وی اضافه نمود: در نیمه اول چند موقعیت گل را داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم و این طبیعت بازی است که در خانه حریف اگر فرصت را از دست بدهی بازی به پنالتی می رود و بازی 50 به 50 می گردد و غیر قابل پیش بینی. هرچند شانس هم در ضربات پنالتی دخیل است. ما امروز روی نظم بازی کردیم و 120 دقیقه کوشش کردیم، اما نتوانستیم در ضربات پنالتی پیروز باشیم.

ربیعی در ادامه گفت: به هر حال یک قسمت عمده ای از بازی شانس است، اما می گویند مس رفسنجان 5 تساوی دارد که همه تساوی های ما رو اشتباه داوری بوده است. 4 بازی هم بوده است که در دقیقه های اضافی نیمه دوم گل مساوی را خوردیم و نتیجه مساوی شده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد ایراد هایی که به تیمش گرفته می گردد عنوان نمود: امروز ما موقعیت ها زیادی را داشتیم و فقط 3 کرنر خطرناک داشتیم که از کنار و بالا دروازه توپ به بیرون رفت. به هر حال بازیکنان تمام کوشش خود را کردند تا بتوانند پیروز شوند، اما قسمت نبود. در نیم فصل اول این نقد به ما وارد بود که چرا گل زده کمتری داشتیم. الان در نیم فصل دوم گل های زده بیشتر داریم. این را قبول دارم که نسبت به کیفیت تیم مان امتیاز جمع ننموده ایم، اما همه نتایج بازی ها به بازیکنان مربوط نیست عوامل دیگری هم دخیل هستند که قبلا درباره آن ها صحبت نموده ام.

ربیعی در مورد اتفاقات روی نیمکت تیم ها گفت: روی نیمکت من آقای صادقی است که شهره اخلاق است و همواره آرام هستیم. من این موضوع را قبول دارم هر چقدر تنش در نیمکت ها کمتر گردد و تمرکز به داخل زمین راهنمایی گردد بهره قشنگ تری می توانیم ببریم. من به خودم اجازه نمیدهم در مورد نیمکت هیچ تیمی صحبت کنم. چرا که وظیفه من چیز دیگری است و باید تنها درباره رفتار نیمکت، رفتار کادر فنی و رفتار غیر فنی تیم خودم اظهار نظر کنم ولاغیر.

وی در انتها در مورد رفتار حامد لک هم گفت: قطعا برای بازیکنان هم داخل زمین اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می گردد بازیکن یک لحظه از کوره در برود. حامد یک بازیکن بسیار محترم و با شخصیتی است و اگر اتفاقی هم بیافتد هم من و هم باشگاه با او برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2332

به "ربیعی: شانس با ما یار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: شانس با ما یار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید