سامسونگ به شکل رسمی ترک بازار ایران را تکذیب کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعاتی بودیم که از ترک بازار ایران توسط برندهای کره ای حکایت داشتند، اما روابط عمومی شرکت سامسونگ با ارسال بیانیه ای به تحریریه خبرنگاران مگ این شایعات را تکذیب نموده است.

سامسونگ به شکل رسمی ترک بازار ایران را تکذیب کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مدتی است که به شنیدن شایعات در خصوص ترک بازار ایران توسط سامسونگ و ال جی خو گرفته ایم، اما در روزهای اخیر اتفاقی افتاد که به اوج دریافت شایعات منجر شد. اتفاق این بود که عکس ها و گزارش هایی منتشر شد که نشان می دهد فروشگاه های سامسونگ و ال جی در حال تغییر تابلوهای خود هستند و همین بسیاری از کاربران این موضوع را به عنوان مهر تاییدی بر ترک ایران توسط کره ای ها تعبیر کردند. اما حالا شرکت سامسونگ با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام نموده است که با وجود تحولات و مسائل اخیر سیاست های خود را تغییر نداده و تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه می دهد.

متن کامل بیانیه رسمی سامسونگ به توضیح زیر است:

ناگفته نماند که پیش از این مدیر بازاریابی ال جی در ایران نیز در مصاحبه ای با نشریات ایرانی، سرانجام کار این برند به شکل رسمی در ایران را تکذیب نموده بود.

در عین حال هر دو شرکت سامسونگ و ال جی برندهای جدیدی با نام سام و جی پلاس برای فعالیت در بازار ایران تاسیس نموده اند که بعضی از محصولات آنها در بازار هستند و محصولات دیگری نیز از این برندها وارد بازار خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 908

به "سامسونگ به شکل رسمی ترک بازار ایران را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به شکل رسمی ترک بازار ایران را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید