سرما دوباره خراسان رضوی را فرا می گیرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، از عصر آدینه نیز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی خواهیم بود که همراه با بارندگی نخواهد بود و فقط در منطقه ها کوهستانی شاهد مه گرفتگی خواهیم بود.

سرما دوباره خراسان رضوی را فرا می گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود یک سامانه سرد شمالی، خراسان رضوی از ابتدای هفته آینده تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت که این موضوع سبب کاهش دما در این استان می گردد.

آذر رضایی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: البته کاهش دما، همچون سرمای هفته پیش نخواهد بود و فقط موجب کاهش میانگین دما بین چهار تا 6 درجه در خراسان رضوی می گردد.

وی ادامه داد: از عصر آدینه نیز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی خواهیم بود که همراه با بارندگی نخواهد بود و فقط در منطقه ها کوهستانی شاهد مه گرفتگی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سبزوار به ترتیب با منفی 13 و 12 درجه سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی سه و هفت درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور اضافه نمود: دمای کنونی هوای مشهد یک درجه سلسیوس است و پیش بینی می گردد این کلانشهر امروز بین منفی چهار و هفت درجه در نوسان باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2320

به "سرما دوباره خراسان رضوی را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرما دوباره خراسان رضوی را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید