سفر به کیش ، جزیره ای به نام کیش در خلیج زیبای فارس

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کیش جزیره ای در خلیج فارس زیبای است. البته کیش تنها یک جزیره نیست بلکه یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس می باشد که همیشه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید و این نشان از جاذبه های طبیعی و تفریحی این جزیره دارد. بسیاری از گردشگران به کیش سفر می کنند تا این جزیره زیبا با آبهای نیلگونش را از نزدیک مشاهده کنند و از سفرشان لذت ببرند. در حال حاضر آژانس های مسافرتی بسیاری در زمینه تور کیش پیشنهادات ویژه ای را در فواصل مختلف سال به مسافران ارائه می دهند. به طوری که این برنامه های ویژه برای تور کیش سبب شده تا همیشه مسافران بسیاری برای سفر خود تور کیش را در سفر به کیش و جاهای دیدنی کیش انتخاب کنند.

سفر به کیش ، جزیره ای به نام کیش در خلیج زیبای فارس

سفر به جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج بزرگ فارس می باشد و در استان هرمزگان واقع شده است و از نقاط تماشای در خلیج فارس به شمار می آید. این جزیره در جنوب ایران قرار گرفته است. در گذشته به جزیره کیش جزیره قیس گفته می شد. در حال حاضر جزیره کیش در حدود یک میلیون نفر در سال جهانگرد دارد و بی شک جاذبه های این جزیره این حجم جهانگرد را به خود جذب می نماید. جزیره کیش یکی از شهرهای جهانگردی ایران می باشد البته شهر مشهد، اصفهان، شیراز و ... نیز جهانگردان بسیاری را به خود جذب می نمایند اما آب و هوای کیش همیشه نسبت به این شهرها گرم و معتدل است از همین رو در تمامی فصول سال جهانگردان را جذب می نماید و برای سفری دلپذیر انتخابی مناسب است. امیدواریم به شما سفر به کیش خوش بگذرد و در این جزیره عجیب ساعاتی خوش را بگذرانید.

کیش و تفریحات آبی در کیش

از نمونه جاهای تماشای کیش بدانید که تفریحات ساحلی کیش بسیار زبانزد و مورد استقبال جهانگردان است، ازجمله تفریحات آبی این مجموعه می توان غواصی، اسکی رو آب، قایق سواری، فلای بورد، بادی مارینا و... را نام برد. همین تفریحات ساحلی در کیش باعث جذب مسافران می گردد البته فارغ از تفریحات ساحلی، طبیعت ساحل نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. ساحل شن های نرم کیش هر فردی را برای پیاده روی روی شن های ساحل وسوسه می نماید و پیاده روی در ساحل کیش آرامشی وصف ناشدنی به شما دست می دهد.سواحل جزیره کیش برخلاف سواحل ماسه ای پوششی مرجانی دارد. بعلاوه آب دریا در سواحل جزیره بسیار شفاف و زلال است به طوری که تا چند متری عمق آب به راحتی قابل تماشا است, در سواحل جزیره کیش پلاژهایی ویژه بانوان و آقایان ساخته شده که دارای امکانات مناسبی برای جهانگردان فراهم شده است.پارک های ساحلی و تفریحی کیش همانند ساحل مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کشتی های تفریحی و بعلاوه کشتی به گل نشسته یونانی ها ازجمله تماشایهای کیش می باشند. مسافرانی که با تور کیش به این جزیره سفر می نمایند تقریبا از این مکانها بازدید می نمایند. از دیگر جاذبه های جهانگردی کیش می توان به خیابان های شهر اشاره نمود زیرا در خیابان ها و جاده های کیش چراغ قرمز وجود ندارد و بزرگترین پرچم ایران نیز در این جزیره نصب شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2308

به "سفر به کیش ، جزیره ای به نام کیش در خلیج زیبای فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش ، جزیره ای به نام کیش در خلیج زیبای فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید