سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی را یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور بیان نمود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ جلسه هیات فنی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرین استان بوشهر با حضور مصدق کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار گردید.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهربا بیان این که کارآفرینی و توجه به آن یک راه حل بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری در جامعه است، گفت: سوق دادن جوانان جویای کار ،به سمت کارآفرینی از وظایف مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان است.

کشاورزی با اشاره به هدف تشکیل مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی آینده سازان ، توسعه دانش، تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار، یاری به حفظ و پایداری فعالیت های نوپای کارآفرینی در صحنه رقابت مالی و توسعه فعالیت های دانش مدار در واحدهای صنعتی و خدماتی است ، بیان نمود: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است که باید در کنار نهادهای موجود و هماهنگ با آنها در چارچوب سیاستهای مصوب فعالیت کند.

وی همچنین به مشارکت و همکاری بیشتر انجمن و مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در امر الگوسازی، مشارکت با مشخص های مالی و نقش پذیری در زمینه توسعه فرهنگ کار آفرینی اشاره نمود و اضافه کرد : فعالیت این مراکز باید در بین مردم و رسانه ها دیده گردد.

کشاورزی توضیح داد: با توجه به احتیاج راهنمایی کارآفرینی و شغلی استان به سرمایه های منابع انسانی بسوی اهداف متعالی و در خور شان استان امید است بتوانیم سالیانه با مشاوره این مراکز ، تعداد زیادی ایجاد شغل جدید در استان را ببینیم .

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در سرانجام به حضور کارشناس طرح نویس در تمامی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سطح استان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1634

به "سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر: مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید