سواحل زیبای تایلند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تایلند کشوری با سواحل زیبا و دیدنی است که یکی از بهترین جاذبه‌های آن سواحل زیبای آن است. در این مقاله شما را با بهترین سواحل زیبای این کشور آشنا خواهیم کرد.

سواحل زیبای تایلند

مانگرو (The Mangrove) در تور تایلند

در گوشه ای از ساحل شرقی خلیج، پارک ملی کوه چانگ (Koh Chang national marine park) قرار گرفته که در آن 50 جزیره یا بیشتر در محدوده ای به مساحت 650 کیلومتر مربع قرار گرفته است. در مرکز این منطقه جزیره کوه چانگ با 700 متر ارتفاع، جنگل های انبوه و سرسبز و سواحل بدیع در امتداد سواحل غربی اسکان یافته است. در میان این جزایر خلیج بایلان (Bailan Bay) وجود دارد، جایی که شما می توانید در تور تایلند خانه های ییلاقی زیبایی را در میان جنگل های مشرف به دریا را در تور تایلند پیدا نمایید.

اون لی بانگالو (OonLee Bungalows) در تور تایلند

بیشتر بازدیدکنندگان کرابی، قطب ساحلی دریای آندمان، در مناطق شلوغ و پر سرو صدایی نظیر جزیره فی فی یا آو نانگ (Ao Nang) مستقر می شوند و شاید هرگز اسمی از جزیره Koh Jum که در نزدیکی شان قرار دارد نشنیده باشند. اما کسانی که به Koh Jum سفر می کنند به خاطر طبیعت سرسبز و خشن، این جزیره خواب آلود که هنوز بکر و دست نخورده باقی مانده بسیار سپاسگذار هستند.

خانه های ییلاقی پارک ملی تاروتا (Tarutao national park bungalows) در تور تایلند

در انتهای جنوبی ساحل آندمان کشور تایلند، یکی از پارک های ملی این کشور که به خوبی محافظت شده و زمانی مهد دزدان دریایی و زندانیان سیاسی تلقی می شد، وجود دارد. از نظر مکانی برای اقامت و غذا خوردن، این حفاظت همه چیز را در یک سطح اولیه و اساسی حفظ می کند و در تمام سواحل موجود، خانه های ییلاقی پارک ملی، با برق ضعیف و آب سرد تنها انتخاب شما خواهند بود. اگر آنقدر شجاع باشید که بتوانید این شرایط سخت را تحمل کنید، در ازای آن می توانید در دل طبیعت خیره کننده تاروتو غرق در لذت شوید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 821

به "سواحل زیبای تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سواحل زیبای تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید