شما هم می توانید یکی از برندگان جشنواره 2020 خبرنگاران باشید!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران 20 ساله شد! 2 دهه حضور در کنار شما، بزرگ ترین هدف و افتخاری است که می توانستیم در این سال ها به آن دست یابیم و امروز با افتخار می توانیم بگوییم که توانسته ایم تا به بخشی از آن چه که می خواسته ایم، دست پیدا کنیم. امروز که 20 سال از آغاز کار خبرنگاران گذشته است، توانسته ایم با شما و به خاطر شما، به موفقیت های بسیاری را کسب کنیم. حال به پاس این همراهی ارزشمند و 20 سالی که افتخار بودن در کنار شما را داشته ایم، می خواهیم تا تجربه خریدی جذاب از خبرنگاران را به 20 نفر از مشتریان عزیز در جشنواره 2020 خبرنگاران هدیه دهیم. اگر مسافر هستید و یا می خواهید که در ایام پیش رو به سفر بروید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید چون خبرهای خوبی برای شما داریم!

شما هم می توانید یکی از برندگان جشنواره 2020 خبرنگاران باشید!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جشنواره 2020 خبرنگاران، بهانه ای به پاس 20 سال همراهی شما

خبرنگاران به مناسبت 20 سالگی خود و پیمودن این جهت پر فراز و نشیب اما پر افتخار با شما در حوزه صنعت گردشگری، قرار است تا به 20 نفر از مشتریان خود که از تاریخ 6 بهمن سال 1398، اقدام به خرید خدماتی از قبیل پرواز، رزرو هتل و یا پرواز + هتل کنند، جایزه هیجان انگیزی را اختصاص دهد.

یادتان باشد که شما با هر 1 میلیون تومان خرید، یک امتیاز را دریافت می کنید و شانستان برای دریافت این جایزه بالاتر خواهد رفت.

البته، ضروری است که این را ذکر کنیم که شما در صورتی که خرید پرواز و رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام دهید، 3 درصد تخفیف به خواهید گرفت.

در ضمن، یادتان نرود که نتیجه قرعه کشی 2020 خبرنگاران در اسفند 98 اعلام می شود پس، برای شرکت در این جشنواره هیجان انگیز عجله کنید!

خبرنگاران در یک نگاه!

20 سال پیش بود که در چنین روزی، شرکت خدمات هواپیمایی و گردشگری خبرنگاران افتتاح شد و فعالیت خود را در این صنعت شروع نمود. خبرنگاران اصول خاصی را دارد که از همان ابتدا به پایبندی بر آن ها اصرار داشته است. یکی از همین اصول مهم، رضایت کامل مسافران به همراه ارائه خدمات، با کیفیتی متفاوت تر از هر شرکت دیگری که تا به حال در این زمینه فعالیت می نموده؛ بوده، هست و خواهد بود.

در خبرنگاران، دغدغه ما این بوده و هست که چگونه در فرصتی برابر، خدمات متنوع خود را چه در سطح داخلی و یا چه در سطح بین المللی به بهترین نحو ممکن هم به مشتریان و هم به آژانس های همکار ارائه نماییم.

برای همین هم همیشه سعی نموده ایم با پشتوانه به زیربنای علمی و دانش پرسنل خود، چنان زیربنای محکمی بسازیم که در هر دوره و شرایطی بالاترین سطح استاندارد را به مسافرین عزیزمان چه در زمینه پرواز و چه در زمینه تورهای مسافرتی و یا هر خدمات دیگری ارائه نماییم. به همین خاطر ما وارد راهی شده ایم که کمتر کسی در ایران آن را رفته بوده و وارد فضای فروش آنلاین و اینترنتی برای رفاه حال مشتریان خود شدیم و به حق، به نوعی بنیان گذار شیوه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین در ایران شدیم.

برای سال های متمادی نام خبرنگاران در بین بهترین فروشنده های پرواز و هتل در کل کشور بوده است. سال ها از پی هم گذشته اند و ما توانسته ایم تا یکی از به روزترین و پیشرفته ترین سیستم های آنلاین کشور را در زمینه فروش بلیط و رزرو هتل را داشته باشیم.

نام خبرنگاران در این سال ها همیشه در بین برترین فروشنده های پرواز در کل کشور و فعال ترین سامانه در زمینه رزرو هتل قرار داشته است.

طرف قرارداد بودن ما با 900 ایرلاین در سراسر دنیا و برای همه جهتهای پروازی در سراسر دنیا با ارائه بهترین پروازها و همچنین پشتیبانی بیش از 200 هزار هتل در سراسر دنیا، تنها بعضی از امکانات ما برای ارائه خدمات به شماست. اگر دوست دارید تا بیشتر با ما آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا مطلب داستان موفقیت خبرنگاران را مطالعه فرمایید.

در این مطلب چکیده ای از 20 سال فعالیتمان برایتان گفتیم و حال می خواهیم تا در شادی ما سهیم شوید و به این بهانه، سفری ارزان و مهیج به هر کجا که خواستید را در جشنواره ما تجربه کنید. از فرصت پیش آمده بهره ببرید و سفر خوبی داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 819

به "شما هم می توانید یکی از برندگان جشنواره 2020 خبرنگاران باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما هم می توانید یکی از برندگان جشنواره 2020 خبرنگاران باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید