شهرکت صنعتی چابهار با سرمایه گذاری شرکت چینی به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس هیات مدیره گروه سرمایه گذاری CMI چین گفت: گروه سرمایه گذاری CMI چین جهت احداث شهرکت صنعتی در منطقه آزاد چابهار آمادگی دارد.

شهرکت صنعتی چابهار با سرمایه گذاری شرکت چینی به بهره برداری می رسد

با ارزان تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از چابهار گوگانگ چن امروز در نشست در نشست با عبدالرحیم کردیعضو هیات مدیره و معاون مالی سازمان، موقعیت این منطقه را برای سرمایه گذاری مناسب ارزیابی کرد و گفت: گروه سرمایه گذاری CMI چین جهت احداث شهرکت صنعتی در منطقه آزاد چابهارآمادگی دارد.

وی گفت:گروه سرمایه گذاری CMIچین علاوه بر سرمایه گذاری جهت احداث شهرک صنعتی در دیگر زمینه های صنتعی و تولیدی از جمله راه اندازی آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن، پتروشیمی و بنادر نیز می تواند، سرمایه گذاری کند.

گوگانگ چن اضافه کرد : با توجه به سابقه کاری گروه سرمایه گذاری CMI چین آمادگی سرمایه گذاری در زمینه توسعه بنادر چابهار را نیز داریم.

عضو هیات مدیره ومعاون مالی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در این نشست با اشاره به فرصت ها و پتانسیل های مالی این منطقه گفت: امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهیم تا بتوانیم زمینه توسعه و عمران منطقه را فراهم سازیم.

عبدالرحیم کردی اضافه کرد: گروه سرمایه گذاریCMI چین می تواند در زمینه ایجاد زیر ساختهای گردشگری و صنعتی در منطقه آزاد چابهار سرمایه گذاری کند.

وی گفت: برپایه همین گزارش گوگانگ چن رئیس هیات مدیره گروه سرمایه گذاریCMIچین و هیات همراه در سفر دو روزه خود به منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار(11 تا 12 اسفندماه جاری) از مجتمع پتروشیمی، مراکز تولیدی ، صنعتی و تجاری و پروژه توسعه بندر شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری بازدیدکردند.

کردی توضیح داد: گروه سرمایه گذاریCMIچین در سال 2014با سرمایه 50 میلیارد دلار تاسیس و 60 شرکت خوش نام چینی در این گروه سهام دار هستند که در زمینه های مختلف صنعتی از جمله آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن پتروشیمی و توسعه بنادر فعالیت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 781

به "شهرکت صنعتی چابهار با سرمایه گذاری شرکت چینی به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرکت صنعتی چابهار با سرمایه گذاری شرکت چینی به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید