عسگری: گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشتم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بهمن عسگری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران به پاریس اضافه نمود: خدا را شاکرم که در رقابتهای کاراته وان پاریس پیروز به حضور در ملاقات نهایی شدم. چندین سال است در این رقابتها شرکت می کنم که دو بار از دور مسابقات حذف شدم و یکبار هم برنز گرفتم. ولی اهداف جدیدی برای خود ترسیم کردم و می خواهم هر چه جلوتر می روم نتایج بهتری کسب کنم.

عسگری: گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشتم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

وی ادامه داد: بعد از کسب مدال طلای رقابتهای شیلی، در این مسابقات هم به ملاقات نهایی راه یافتم. چیزی برای من تمام نشده، تمرکزم را گذاشتم برای قطعی کردن سهمیه المپیک و همانطور که در هر تورنمنت امتیازات خود را افزایش می دهم، در اینجا هم رقیب با دعای خیر مردم حریف فرانسوی میزبان را در مبارزه پایانی شکست داده و گام بلندی برای تحقق این هدف بردارم.

عسگری اضافه کرد: خدا را خیلی شاکرم، امروز خیلی آماده بودم و رقبا را بدون از دست دادن امتیاز شکست دادم. باید از کادر فنی خیلی خوب تیم ملی، مسئولان فدراسیون برای حمایت های بی دریغ تشکر کنم. امیدوارم این حمایت ها بخصوص از سوی وزارت ورزش از تیم ملی کاراته ادامه داشته باشد تا هر کس لایق است کسب سهمیه نموده و در المپیک هم پیروز باشد.

شایان ذکر است که عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف دی کاستا از فرانسه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 909

به "عسگری: گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید