عمران خان: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، نخست وزیر پاکستان ضمن انتقاد از حکومت دهلی نو اعلام نمود: دولت مودی به عمد و برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان آنها را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید.

عمران خان: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، عمران خان نخست وزیر پاکستان اعلام نمود: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید تا از این طریق آنها را تحت فشار قرار دهد.

وی توضیح داد: شیوع گسترده کرونا در هند نشان می دهد که سران دهلی نو توفیقی در مهار این بیماری به دست نیاورده اند و به وسیله اتهام زنی به مسلمانان کوشش می نمایند از زیر مسئولیت خود شانه خالی نمایند.

عمران خان گفت: رفتار حکومت هند با مسلمانان به گونه ای است که در آلمان نازی علیه اقلیت های مذهبی صورت می گرفت.

نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: رفتار دولت هند نشانه واضحی از نوع نگاه شخص مودی به مسلمانان است و نشان می دهد که او قصد تضعیف اسلام را در هند دارد.

عمران خان تاکید نمود: در بعضی بیمارستان های هند حتی محل بستری شدن بیماران هندو از بیماران مسلمان جدا شده است این خود نشان دهنده عمق فاجعه در این کشور است.

لازم به ذکر است از زمان شروع بحران کرونا در هند رسانه های این کشور کوشش محسوسی را شروع کردند تا مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی نمایند.

وزارت بهداشت هند حتی در آمارهای رسمی خود پس از ذکر آمار ایالت های مختلف به صورت جداگانه تعداد مبتلایان به کرونا در جماعت تبلیغی (بخشی از مسلمانان هند) را اعلام می کرد.

این در حالی است که پزشکان هندی معتقدند انتشار کرونا در این کشور ارتباطی به مسلمانان ندارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 987

به "عمران خان: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید