ناکامی آمریکا در کنترل همه گیری کرونا از نگاه پرس تی وی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، برنامه این هفته ما مردم در شبکه پرس تی وی، شکست آمریکا در مقابله با همه گیری ویروس کرونا بعد از گذشت 6 ماه از شیوع این بیماری را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

ناکامی آمریکا در کنترل همه گیری کرونا از نگاه پرس تی وی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه با اشاره به موفقیت کشورهایی همچون ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و آلمان در مقابله با کرونا به رغم درگیری شدید و شیوع بالای این بیماری، دلایل شکست آمریکا در مواجهه با این ویروس و ابتلای 4 میلیون نفر و مرگ 140 هزار نفر بر اثر این بیماری در این کشور مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با اشاره به زیر سوال رفتن رهبری آمریکا در پی این همه گیری و نمایان شدن بیش از پیش شکاف سیاسی و نابرابری های اجتماعی و نژادی در این کشور به گفت و گو پیرامون عدم توجه دولت ترامپ به توصیه های متخصصان در راستای مقابله با ویروس کرونا، کمبود بودجه برای بهداشت عمومی، شتاب برای بازگشایی مالی از سوی وی و مقدم دانستن اقتصاد و انتخاب مجدد خود بر سلامت عمومی در آمریکا می پردازد.

در ادامه این برنامه با اشاره به تهدید اقتصاد شکننده آمریکا در پی موج دوم کرونا در این کشور، عقب افتادن ترامپ از بایدن در نظرسنجی ها مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به تصویب توافقنامه حاوی انتقال داده های شهروندان اروپا به ایالات متحده به واکاوی این توافق از سوی ماکس اسکریمز مدافع حفظ حریم خصوصی پرداخته و ادعای وی مبنی بر عدم محافظت قوانین امنیت ملی ایالات متحده از شهروندان اتحادیه اروپا در برابر آسیب های دولت، گلایه اروپایی ها از نظارت ایالات متحده و بازبینی اطلاعات هنگام انتقال، افزایش تنش میان آمریکا و اروپا به دلیل وضع تحریم های آمریکا برای کمپانی های اروپایی همکار در خطوط لوله نفتی نرد استریم 2 و ترک استریم 2، تلاش کشورهای اروپایی برای دستیابی به استقلال دیپلماتیک و امنیتی بیشتر از آمریکا و اقدام ترامپ برای مقابله با این تلاش ها مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

نگاهی به افزایش همکاری مالی و استراتژیک اروپا با چین به عنوان یک راه موثر برای جدایی بیشتر از آمریکا نیز از دیگر مباحث مورد گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

ما مردم به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 4 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1340

به "ناکامی آمریکا در کنترل همه گیری کرونا از نگاه پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی آمریکا در کنترل همه گیری کرونا از نگاه پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید