فسخ قرارداد بازیکنان سپیدرود با وجود پنجره های بسته، شرایط بحرانی برای سرخ های رشت

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود در نیم فصل بسته است، بعضی از بازیکنان این تیم قراردادشان را با سرخ پوشان رشتی فسخ نموده اند.

فسخ قرارداد بازیکنان سپیدرود با وجود پنجره های بسته، شرایط بحرانی برای سرخ های رشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با حکم کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال، باشگاه سپیدرود رشت به دلیل بدهی های خود به بازیکنان سابقش از پنجره نقل وانتقالاتی نیم فصل محروم است و نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

با این وجود در شرایط فعلی بعضی از بازیکنان سپیدرود از جمله میثم فردوسی، محمدرضا زینال خیری و امید سام کن قرارداد خود با این تیم را فسخ نموده اند و چند بازیکن دیگر مانند مجتبی محبوب مجاز و احسان پیرهادی نیز درخواست فسخ قرارداد داده اند.

سپیدرودی ها که با راهنمایی نادر دست نشان در شرایط بحرانی به سر می برند، با وجود محرومیت از نقل وانتقالات، حامد آقایی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس را جذب کردند و امیدوارند با پرداخت بخشی از بدهی یک میلیارد و 200 میلیونی خود بتوانند کارت بازی بازیکنان جدید را برای نیم فصل دوم دریافت نمایند.

علاوه بر بازیکنانی که قرارداد خود را فسخ نموده اند، محمد نزهتی بازیکن باسابقه تیم سپیدرود نیز به دلیل اختلاف با دست نشان، حاضر به شرکت در تمرینات نیست و به باشگاه اعلام نموده است در صورتی در تمرینات حضور پیدا می نماید که دست نشان سرمربی سپیدرود نباشد!

تیم سپیدرود با 15 امتیاز در صندلی شانزدهم لیگ دسته اول قرار گرفته است و با شرایط فعلی روزهای سختی در انتظار این تیم پُرهوادار در نیم فصل دوم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 801

به "فسخ قرارداد بازیکنان سپیدرود با وجود پنجره های بسته، شرایط بحرانی برای سرخ های رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسخ قرارداد بازیکنان سپیدرود با وجود پنجره های بسته، شرایط بحرانی برای سرخ های رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید