فصل دوم سریال از سرنوشت از شنبه شروع میشود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، با سرانجام یافتن فصل اول سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از شنبه 28 دی روانه آنتن می گردد.

فصل دوم سریال از سرنوشت از شنبه شروع میشود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، امشب (سه شنبه 24 دی) آخرین قسمت از فصل اول سریال از سرنوشت روانه آنتن می گردد و چهارشنبه و پنجشنبه خلاصه فصل اول این مجموعه پخش خواهد شد.

فصل دوم از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

از سرنوشت در 50 قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و در فصل دوم آن بازیگرانی، چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل فراوری شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی شروع می گردد. آن ها از کودکی در این مرکز زندگی می نمایند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آن ها که آرزو های بزرگی را در سر می پرورانند، فراز و نشیب های زندگی شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می گیرد.

از سرنوشت از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو روانه آنتن می گردد. پنجشنبه ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه 1:30 بامداد، 12:15 و 16:15خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 816

به "فصل دوم سریال از سرنوشت از شنبه شروع میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم سریال از سرنوشت از شنبه شروع میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید