قطار توریستی گردشگران خارجی وارد شهر کرمان می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان فردا میزبان گردشگران خارجی از 8 کشور خارجی است گفت: قطار توریستی گردشگران خارجی در روز یکشنبه دوم آبان ماه جاری وارد شهر کرمان می گردد.

قطار توریستی گردشگران خارجی وارد شهر کرمان می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، محمود وفایی گفت: قطار توریستی گردشگران خارجی با نام هزار و یکشب حامل 48 گردشگر خارجی از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئیس، اتریش، لیتوانی و سنگاپور فردا یکشنبه دوم آبان ماه جاری وارد شهر کرمان می گردد.

وی با بیان اینکه سفر گردشگران خارجی از صبح روز آدینه از تهران به سمت مشهد شروع شده است، گفت: این قطار توریستی پس از مشهد، بعد از ظهر روز شنبه اول آبان ماه جاری (امروز) به مقصد کرمان حرکت نموده که انتظار می رود صبح روز بعد وارد ایستگاه راه آهن کرمان شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه این گردشگران خارجی در کرمان از دو اثر ثبت جهانی باغ شاهزاده ماهان و کویر لوت و کلوت های شهداد بازدید می نمایند، توضیح داد: بازدید از سایر جاذبه های تاریخی شهر کرمان از برنامه های سفر دو روزه آنها به این دیار کریمان است.

وی با بیان اینکه گردشگران خارجی قطار توریستی هزار و یک شب در شامگاه روز دوشنبه سوم آبان ماه کرمان را به مقصد یزد ترک می نمایند، اضافه کرد: این گردشگران در تور 10 روزه خود پس از یزد از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرهای اصفهان و شیراز دیدن نموده و پس از عزیمت به تهران به کشورهایشان باز می گردند.

وفایی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان کرمان به مقصد اصلی گردشگران خارجی تبدیل شده است، گفت: در مدت یکسال گذشته که بیابان لوت، روستای تاریخی میمند و قنوات بم و جوپار ثبت جهانی شده است، تاثیر بسزایی در ورود گردشگران خارجی به استان کرمان داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پس از زلزله سال 82 بم استان های همجوار گوی سبقت را در جذب گردشگران داخلی و خارجی از استان کرمان ربودند گفت: خوشبختانه با ثبت آثار متعدد در فهرست میراث جهانی و مرمت بناهای تاریخی شاخص از قبیل باغ فتح آباد و بازار بزرگ کرمان و خانه حاج آقا علی رفسنجان در کنار ده ها اثر دیگر، استان کرمان می رود که به صندلی واقعی خود در بین شهرهای گردشگر پذیر کشور دست یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 790

به "قطار توریستی گردشگران خارجی وارد شهر کرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار توریستی گردشگران خارجی وارد شهر کرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید