لوشامپیونه، پاری سن ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند، پنالتی های نیمار مانع نخستین شکست پوچتینو نشد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پاری سن ژرمن مقابل تیم رده نوزدهمی لوریان غافلگیر شد و با شکست مقابل این تیم، نتوانست به صدر جدول لیگ یک فرانسه صعود کند.

لوشامپیونه، پاری سن ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند، پنالتی های نیمار مانع نخستین شکست پوچتینو نشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، میهمان لوریان بود و با نتیجه 3 بر 2 باخت.

لورن آبرگل در دقیقه 36 دروازه PSG را گشود تا لوریان از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه مسابقه اما شاگردان پوچتینو در دقایق 45 و 58 با دو پنالتی نیمار به گل رسیدند. این انتها کار نبود و یوان ویسا در دقیقه 80 و ترمی موفی در دقیقه 2+90 برای لوریان گلزنی کردند تا نخستین شکست پاری سن ژرمن با پوچتینو رقم بخورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پاری سن ژرمن با این شکست، با 45 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ یک فرانسه باقی ماند و نتوانست به صدر جدول بازگردد. لوریان هم با یک پله صعود، به صندلی هجدهم جدول رسید.

نتایج سه ملاقات همزمان با این مسابقه به توضیح زیر است:

آنژه 3 - نیم یک

برست 2 - متس 4

استراسبورگ صفر - رمس یک

در ملاقاتهای به جامانده، لیل از ساعت 19:30 (به وقت ایران) میزبان دیژون خواهد بود و نانت از ساعت 23:30، به مصاف موناکو می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1584

به "لوشامپیونه، پاری سن ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند، پنالتی های نیمار مانع نخستین شکست پوچتینو نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوشامپیونه، پاری سن ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند، پنالتی های نیمار مانع نخستین شکست پوچتینو نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید