لیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا از امشب شروع می گردد تا چهره تیم های صعودکننده به مرحله بعد به تدریج تعیین گردد. در حال حاضر خنک بلژیک، اسلاویاپراگ چک و لیل فرانسه تیم های یک امتیازی گروه های خود هستند و بختی اندک برای بالا رفتن دارند.

لیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تیم های لیورپول و ناپولی رقابت نزدیکی را در جدول دارند و امشب میزبان خنگ و سالزبورگ خواهند بود. هر دو نماینده انگلیس و ایتالیا بازی رفت خود را در مصاف با این دو تیم با پیروزی پشت سرگذاشتند و و به نظر می رسد امشب کار سختی را در پیش نداشته باشند. در حال حاضر ناپولی با 7 و لیورپول 6 امتیاز تیم های اول و دوم این گروه هستند.

  • فرصت انتقام

حضور تیم های بارسلونا، اینترمیلان و دورتموند جذابیت های گروه F را به اوج رساند و نبرد های پرهیجانی را برای طرفداران در سراسر جهان رقم زد. در این گروه اگرچه بارسا با 7 امتیاز پیشتاز است اما دورتموند و اینتر هر کدام با 4 امتیاز در کوشش هستند تا به عنوان تیم دوم از این گروه صعود نمایند. امشب بارسلونا در نیوکمپ میزبان اسلاویا پراگ است. یاران والورده بعد از شکست تحقیر آمیزش در لالیگا مقابل لوانته فرصت پیدا می نماید تا با کسب یک پیروزی از طرفدارانش دلجویی کند.

اما در استادیوم وستفالن دورتموند و اینتر یکی از بازی های مهم امشب را برگزار می نمایند. در این بازی آلمانی ها فرصت جبران شکست بازی رفت را بدست آورده اند. ژرمن ها در بازی رفت میل زیادی به حمله نداشتند و بیشتر با یک سیستم دفاعی بازی راپیش بردند اما حالا در دوئل تیم های دوم جدول شرایط آنها متفاوت است. جولیان برانت مهاجم جوان دورتموند در گفت و گو با کیکر درمورد این بازی گفت: ما می خواهیم روز سه شنبه پیروز شویم، زیرا در لیگ قهرمانان باید کارهای زیادی انجام دهیم. همه می توانند جدول را بخوانندزیرا در آن اینتر یک مزیت ناچیز دارد اما بازی می تواند یک روند پیشرو داشته باشد. وی اضافه کرد: طرفداران باید ببینند که ما با شجاعت بازی می کنیم. باید دید کدام تیم در خانه بازی می نماید. البته در آن سوی میدان تیم باتجربه اینترمیلان قراردارد که آنتونیو کونته سرمربی اش در تیم های مطرحی حضور داشته و سال جاری می خواهد خاطرات خوب گذشته را با این تیم ایتالیایی زنده کند.

  • نبرد برای صعود

در گروه G لایپزیگ می تواند قدم بزرگی به سمت دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت سن پترزبورگ بردارد. اما این مسئله در خصوص روس ها نیز صدق می نماید. در حال حاضر نماینده آلمان با 6 امتیاز در این گروه پیشتاز است اما 3 تیم دیگر یعنی زنیت4، لیون4 و بنفیکا با 3 امتیاز در شرایط نزدیکی در جدول از بخت های صعود به مرحله بعدی هستند.

زنیت امشب دومین بازی خانگی خود را در این فصل مقابل لایپزیگ تجربه می نماید و حضور سردار آزمون در خط حمله زنیت می تواند مثل همواره پیروزی روس ها را گارانتی کند. البته پیروزی خیره نماینده آلمانی ها در روز شنبه مقابل ماینتس زنگ خطری برای میزبان خواهد بود. در فرانسه تیم های لیون و بنفیکا دیگر بازی این گروه را برگزار می نمایند.

  • هیجان در لندن

تیم های چلسی و آژاکس در گروه F امشب در لندن یکی دیگر از بازی های پرهیجان لیگ قهرمان را برگزار می نماید. دو تیم 6 امتیازی برای صدرنشینی در این گروه تمام توان خود را در میدان به نمایش خواهند گذاشت. در بازی دیگر والنسیا در خانه با لیل فرانسه روبرو می گردد تا باپیروزی در این حریف را حذف کند.

برنامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

سه شنبه 5 نوامبر (14 آبان)

گروه E

لیورپول - خنک ساعت 23:30

ناپولی - سالزبورگ ساعت 23:30

گروه F

بارسلونا - اسلاویاپراگ ساعت 21:25

بوروسیا دورتموند - اینتر 23:30

گروه G

زنیت - لایپزیگ ساعت 21:25

لیون - بنفیکا ساعت 23:30

گروه H

چلسی - آژاکس ساعت23:30

والنسیا - لیل ساعت 23:30

  • شانس های اصلی صعود در لیگ قهرمانان اروپا | سرنوشت گروه مرگ
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 584

به "لیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید