ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی، سناتور امی کلوبوچار با اشاره به نحوه برخورد پلیس آمریکا با اعتراضات ضد نژادپرستی و سرکوب گسترده این اعترضات گفت: سرکوب معترضان ضد نژادپرستی فقط در یک مکان اتفاق نمی افتد بلکه در سرتاسر کشور در حال وقوع است و این سرکوب ها زیر نظر دونالد ترامپ انجام می شود. ما در آمریکای دونالد ترامپ ایمن نیستیم و میزان جرم و جنایات نیز افزایش یافته است.

ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم

ترامپ اعلام کرده که قصد دارد به ایالت ویسکانسین که ظرف یک هفته اخیر و بعد از شلیک پلیس به سمت یک جوان سیاهپوست صحنه اعتراضات گسترده شده سفر کند و همین امر با واکنش های انتقادی زیادی روبرو شده است.

بر اساس اعلام کاخ سفید، سفر ترامپ قرار است روز سه شنبه انجام شود و در این سفر وی با مأموران پلیس و مأموران اجرای قانون دیدار کرده و خسارات وارد شده از اعتراضات را بررسی می کند.

مأموران پلیس کنوشا، یکشنبه هفته گذشته به جیکوب بلیک، که یک آمریکایی آفریقایی تبار است، از پشت سر 7 بار شلیک کردند که در پی آن وی فلج شده و ممکن است دیگر نتواند راه برود.

این تیراندازی موجب برگزاری اعتراضات گسترده در این شهر شد، که خشونت هایی هم به همراه داشت و در شهرهای دیگر آمریکا نیز تظاهرات های مشابهی برگزار شد.

تا امروز ترامپ در خصوص تیراندازی به بلیک صحبت زیادی نکرده است و روز جمعه وقتی از وی در این خصوص سوال شد، که آیا او موافق تفهیم اتهام مأموران پلیسی که به بلیک شلیک کرده اند هست یا نه، پاسخ داد: من با دقت دارم این مسئله را بررسی می کنم و گزارش ها را دریافت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1309

به "ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید