مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، شبکه نمایش این هفته در باکس سینمای ملل که به مرور گلچینی از سینمای کشورهای مختلف می پردازد، هفت اثر برگزیده از آثار سینمای کانادا در جدول پخش خود قرار داده که از شنبه 13 مرداد، هر روز ساعت 19 از آنتن این شبکه پخش می شوند.

مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش

برای دریافت خدمات تور ارزان کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

سینمای آقای لازار فیلم شنبه 13 مرداد به کارگردانی فیلیپ فالاردو محصول 2011 است که برندۀ 30 جایزه در جشنواره های معتبر جهانی و همچنین نامزد دریافت 16 جایزۀ دیگر شده است.

آقای لازار مردی الجزایری است که به فرانسه پناهنده شده و به عنوان معلم، در مدرسه ای مشغول به کار می گردد. او جایگزین معلم قبلی شده که در کلاس درس خودش را به دار آویخته و با این کارش به نوعی تمامی شاگردان کلاس را درگیر نموده است. آقای لازار در حالیکه مسائل خودش را دارد، سعی می نماید ذهن بچه ها را از این مسأله سنگین پاک کند.

سینمایی دور از او فیلم پنج شنبه 18 مرداد ساخته سارا پلی است که در ایران او را با بازی در نقش سارا استنلی سریال قصه های جزیره به یاد می آوریم.

فیلم های سینمایی آقای لازار، فروشنده، لویی سییر، بی سلاح، لمس کردن اسب های وحشی، دور از او و راکت به ترتیب تا آدینه 19 مرداد ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 311

به "مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش" امتیاز دهید

1 کاربر به "مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید