مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مرکز سنترال فستیوال پاتایا (Central Festival Shopping Mall Pattaya)، یکی از برترین جاذبه‌های پاتایا برای تجربه یک خرید عالی و به یادماندنی است. این مرکز با نمای شیشه‌ای که دارد چشم انداز پانورامیکی از  سواحل پاتایا را ارائه می‌دهد.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

سنترال فستیوال که از دیدگاه توریست های این شهر از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شود در 7 طبقه ساخته شده و نمای شیشه ای و چشم انداز پانورامیکی که از  سواحل پاتایا ارائه می دهد بر جذابیت آن افزوده. در بخش جلوی این مرکز خرید فواره‌های آب‌نما و فضای سبز زیبا به همراه رستوران‌های فست فود به چشم می‌خورد.

ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح آغاز می شود و در های ورودی آن 11 شب بسته می شود با این وجود برخی از غرفه ها و رستوران های اطراف آن تا ساعت 2 بامداد به مشتریان خود سرویس دهی می‌کنند. در تور تایلند خرید از این مجتمع را از دست ندهید و بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

در این مجتمع ساحلی علاوه بر مغازه های لباس فروشی و اجناس برند، فروشگاه هایی نیز برای عرضه تجهیزات الکترونیکی و تکنولوژیکی از قبیل کامپیوتر، دوربین عکاسی، موبایل و تجهیزات جانبی آن‌ها به چشم می‌خورد که می‌توان اجناس مورد نظر خود را از آن ها خریداری کرد. چندین سینما، سالن بولینگ، خانه اشباح و مجموعه بازی های ماشینی کودکان نظیر دستگاه بازی ماریو از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید مشهور در شهر پاتایا کشور تایلند است.

این مجتمع که بزرگ ترین مرکز خرید ساحلی در آسیاست در سال 2009 میلادی به بهره برداری رسیده و در نزدیکی هتل هیلتون که دیگر از هتل‌های برتر پاتایا قرار گرفته است. سنترال فستیوال در 7 طبقه ساخته شده است.

 چندین سینما، سالن بولینگ، خانه اشباح و مجموعه بازی های ماشینی کودکان نظیر دستگاه بازی ماریو از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید معروف می باشد. برای سرو غذا نیز در هنگام گرسنگی، رستوران های متعددی با طیف گسترده ای از غذاهای ژاپنی، هندی، تایلندی و روسی در مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال از جاذبه‌های این مرکز خرید هستند.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 840

به "مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید