قبل از سفر به کشور فرانسه بهتر است آن را بشناسید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سفر به کشور فرانسه یک تجربه عالی برای شما خواهد بود و گذر زمان را متوجه نخواهید شد. کشور فرانسه با فرهنگی غنی و متفاوت در هر گوشه‌ی خود دارای جاذبه‌های دیدنی است. بنابراین ما در این مقاله شما را بیشتر با این کشور و فرهنگ مردم آن آشنا خواهیم نمود.

قبل از سفر به کشور فرانسه بهتر است آن را بشناسید

خدمتکاران در فرانسه انتظرا انعام ندارند، به همین دلیل است که سرویس‌ها در فرانسه بیشتر مطلوب نیستند. اگر جایی سرویس مطلوب بود، البته 5 تا 10 درصد انعام مورد انتظار خدمتکاران می‌باشد.

فرانسه کوچک بوده و از دو منطقه تشکیل شده است. فرهنگ‌ها، گویش‌ها، سبک غذایی و آب‌وهوا تا حد قابل‌توجهی در این مناطق با هم تفاوت دارند. خود این مسئله موضوعی برای گفتگو در سفر به کشور فرانسه می‌باشد، پس درباره‌ی آن بپرسید. یادگیری در تور ارزان فرانسه یک سرگرمی به شمار می‌رود.

اگرچه اغلب میوه‌جات و سبزیجات در خود فرانسه تولید می‌شوند، اما بازهم در تهیه محصولات از آفت‌کش استفاده می‌کنند. درفرانسه تعداد بی‌شماری فروشگاه محصولات طبیعی و یا به اصطلاح ارگانیک برای خرید وجود دارد. با جستجوی اینترنتی می‌توانید فهرست فروشگاه‌های ارگانیک در شهر پاریس را پیدا نمایید.

در نگاه اول این عادت که مردم فرانسه به خواب نیمروزی عادت دارند، جذاب به نظر بیاید اما گاهی برای شما مشکل‌ساز خواهد بود. بنابراین ساعت دوازده تا دو ظهر را برای خرید انتخاب نکنید چون مغازه‌دارن در این زمان در حال خواب نیمروزی هستند. حتی در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مغازه‌‌های پاریس تعطیل هستند. تنها راه ممکن این است که از ساعات کاری فروشگاه از پیش باخبر بشوید و بعد به سراغ آن بروید.

رستوران‌های فرانسه مانند همه‌ی دیگر رستوران‌ها و کافه‌های روی زمین، از استفاده از تصاویر در منو پرهیز می‌کنند.

سواری رایگان گرفتن در فرانسه مرسوم بوده و از آن استقبال می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین کارها در فرانسه پیدا کردن بازارهای محلی و خرید از آن‌ها است. مواد غذایی که در این بازارهای سنتی به چشم می‌خورند تازه هستند. بهترین کار این است که از مردم بومی برای پیدا کردن بازار بپرسید.

رفت‌ و آمد در فرانسه با مترو بی‌نهایت آسان اما گران می‌باشد. مترو گاهی حتی گران‌تر از پرواز برای شما تمام خواهد شد. بهترین کاری که می‌توانید بکنید، کرایه‌ی ماشین به صورت گروهی می‌باشد. لازم نیست بترسید، گروهی که به همراه آنها ماشین کرایه می‌کنید غریبه هستند.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 862

به "قبل از سفر به کشور فرانسه بهتر است آن را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از سفر به کشور فرانسه بهتر است آن را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید