شهرهای منطقه پروونس (Provence) فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پروونس (Provence)، منطقه‌ای در جنوب فرانسه است. در این منطقه شهرهای معروف پرگردشگری مانند کن، آرلس و نیس قرار دارند. همه این شهرها بسیار دیدنی هستند و جاذبه‎‌های تاریخی، فرهنگی و تاریخی بسیاری برای بازدید دارند.

شهرهای منطقه پروونس (Provence) فرانسه

شهر کن در فرانسه

این شهر در کشور فرانسه در طول جشنواره کن میزبان افراد مشهور و شناخته شده مانند بازیگران است. شما می‌توانید در امتداد Promenade de la Croisette به پیاده روی پرداخته و سواحل زیبا، کافه‌های چشم نواز و بوتیک‌ها را مشاهده کنید. شهر قدیمی کن که با نام Le Suquet شناخته شده نیز ارزش گشت و گذار را دارد. در این منطقه یک برج ساعت قدیمی و کلیسا نیز برای بازدید وجود دارند که مشرف به خلیج کن هستند و بازارهای پرجنب و جوشی برای خرید سوغاتی دارند. تور ارزان فرانسه فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های این منطقه است.

شهر آرلس در فرانسه

آرلس یکی از شهرهای جذاب در منطقه پروونس است. هنرمند هلندی که بین سال‌های 1888- 1889در این ناحیه به زندگی می‌پردازند. حدود 300 نقاشی از شهر و نواحی اطراف آن کشیده شده است. شما می‌توانید در منطقه van Gogh پیاده روی نمایید تا بعضی از نواحی که توسط این نقاش و هنرمند مشهور به تصویر کشیده شده را از مشاهده نمایند. آرلس بهترین مکان برای دیدن سالن آمفی تئاتر به جا مانده از روم باستان است.

شهر Gordes در فرانسه

شهر گوردس (Gordes)، در این منطقه موقعیت استراتژیکی داشته و یکی از زیباترین روستاهای موجود در فرانسه است. ساختمان‌های سنگی سفید و خاکستری در امتداد تپه در این شهر قرار دارند. در بالای این روستا یک کلیسا و قلعه را پیدا خواهید کرد که اطمینان حاصل نمایید که استخوان‌ها و سنگ‌های گرد قدیمی که توسط چوپان‌ها استفاده می‌شد را بررسی نمایید. یکی از جاذبه‌هایی که در این روستا باید به بازدید آن بروید، صومعه Senanque است.

Avignon در فرانسه

اگر همیشه دوست دارید به دیدار پاپ‌ها بروید و یا متوجه شوید که شرایط زندگی آنها چگونه است، سری به این ناحیه بزنید. این منطقه از سال 1309 تا 1377 مقر کاتولیک‌های رومی بوده است. Palais des Papas بیشتر شبیه قلعه بوده و شما می‌توانید آن را در این شهر قدیمی پیدا نمایید. این منطقه میزبان کلیسای جامع و سایر بناهای مرتبط با قرون وسطی می‌باشد. این شهر تاریخی با دیوارهایی که دارد سالانه 4 میلیون بازدید کننده را به خود جذب کرده و ده‌ها هزار نفر نیز برای تماشای فستیوال d’Avignon( جشنواره هنر سالانه) به این ناحیه سفر می‌نمایند.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 877

به "شهرهای منطقه پروونس (Provence) فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای منطقه پروونس (Provence) فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید