موزه لوور پر گردشگرترین جاذبه جهان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، موزه لوور با 6.5 میلیون بازدید کننده پربازدیدترین موزه جهان است. این موزه یکی از نمادهای شهر پاریس به شمار می‌رود. بیشتر گردشگران شهر پاریس از کشورهای آمریکا، برزیل، چین، ایتالیا و انگلیس هستند.

موزه لوور پر گردشگرترین جاذبه جهان

موزه لوور پاریس همواره طی سال‌های اخیر، به عنوان پربازدیدکننده‌ترین موزه‌ جهان را به خود اختصاص داده و بالاتر از موزه متروپولیتن در آمریکا و موزه بریتانیا در انگلیس قرار دارد و بیش از 35 هزار اثر تاریخی و هنری در هشت بخش مختلف به نمایش درآمده است که از آثار تاریخی و هنری شاخص آن می‌توان به لوح حمورابی و تابلوی مونالیزا اشاره نمود.

بیشتر شهرهای فرانسه بیشتر گردشگرانی که دارد از کشورهای انگلیس، بلژیک و هلند هستند، در سال 2014 نیز همانند سال‌های گذشته، براساس رده‌بندی سازمان جهانی جهانگردی با کسب عنوان مقصد نخست گردشگری جهان، میزبان 85 میلیون گردشگر است. مقامات صنعت گردشگری فرانسه برای جذب صدمیلیون گردشگر در سال 2020 هدف‌گذاری نمودند.

براساس آمارهایی که صنعت گردشگری کشور فرانسه منتشر کرده است، 7 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور فرانسه از طریق صنعت گردشگری بدست  می‌آید، سالانه حدود 150 میلیارد یورو ارز وارد چرخه اقتصادی این کشور می‌شود. این در حالی می‌باشد که فرانسه با حدود دو میلیون شاغل در صنعت گردشگری، بیشترین تعداد شاغلان صنعت توریسم در قاره اروپا را دارد. تنها در پاریس حدود نیم میلیون نفر در این صنعت و صنایع مرتبط به آن شاغل هستند. برای تجربه یک سفر متفاوت و لوکس به شما توصیه می‌کنیم با تور فرانسه ارزان همراه شوید و خاطرات خوشی برای خود ثبت نمایید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 870

به "موزه لوور پر گردشگرترین جاذبه جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه لوور پر گردشگرترین جاذبه جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید