میلان دیاس را از رئال مادرید قرض گرفت

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، باشگاه میلان هافبک هجومی جوان تیم فوتبال رئال مادرید را برای یک فصل و به صورت قرضی به سن سیرو برد.

میلان دیاس را از رئال مادرید قرض گرفت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود از جذب براهیم دیاس هافبک هجومی 21 ساله تیم فوتبال رئال مادرید با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن قرضی اطلاع داد.

بازیکن اسپانیایی سابق منچسترسیتی روز چهارشنبه وارد شهر میلان شده بود تا مراحل انتقالش به میلان را تکمیل کند. با موفقیت در تست پزشکی میلانی ها، دیاس قرارداد یک ساله خود که تا انتها ماه ژوئن سال 2021 اعتبار دارد را امضا کرد. طبق اعلام روسونری براهیم دیاس در این تیم پیراهن شماره 21 را به تن خواهد نمود.

دیاس ماه ژانویه سال 2019 با قراردادی 15 میلیون پوندی پس از شش سال حضور در منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست، اما نتوانست در ترکیب اصلی این تیم جایی پیدا کند و تمام حضورش در این تیم طی فصل گذشته لالیگا به پنج بازی در ترکیب اصلی و شش بازی دیگر به عنوان بازیکن تعویضی محدود می گردد. او در طول 20 ماه حضورش در رئال مادرید در تمام رقابت ها 21 بازی برای این تیم انجام داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1229

به "میلان دیاس را از رئال مادرید قرض گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان دیاس را از رئال مادرید قرض گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید